معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع):

رازماندگاری انقلاب در محرم و نهضت حسینی نهفته است

بوشهر-معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راز ماندگاری و صدور انقلاب اسلامی در دل ماه محرم و شخصیت والای امام حسین(ع) نهفته است.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۳۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سهراب انبارکی صبح شنبه در همایش تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر بسیج تنگستان اظهار داشت: تفکر اینکه دفاع مقدس تمام شده باطل است چرا که جبهه استکبار همچنان با قدرت  و با تاکید در عرصه‌های جدید در حوزه جنگ نرم حضور دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راز ماندگاری و صدور انقلاب اسلامی در دل ماه محرم و شخصیت والای امام حسین(ع) نهفته است.

وی افزود: در قیام و نهضت حسینی عالی‌ترین صفات انسانی مستور است و آموزه‌های بلند و نورانی که در انقلاب اسلامی ما شکل گرفت از حرکت تاریخی و سرنوشت ساز امام حسین و قیام کربلا بود.

انبارکی تصریح کرد: ولایت‌مداری و حرکت در مسیر رهبری بزرگترین درس عاشورا بود که اگر امروز مد نظر باشد انقلاب اسلامی خیلی بهتر و زودتر به مقصد مورد هدف خواهد رسید.

وی بیان داشت: سرور و سالار شهیدان با حرکت و قیام خود انقلاب ناب اسلامی پیامبر را در مسیر خودش قرار داد و نگذاشت که انحرافی در انقلاب پیامبر به وجود آید و به تبع آن حسینیان انقلاب اسلامی ایران نیز ادامه‌دهنده راه سالار شهیدان شدند و تا نام و ذکر اهل بیت همچنان باشد و شهدای والای انقلاب اسلامی ما اولیاء زمان خود شدند تا انقلاب در مسیر نهضت حسینی حرکت کند.

انبارکی با بیان اینکه دفاع مقدس هرگز تمام نشده است گفت: جبهه استکبار همچنان با قدرت و با تاکید در عرصه‌های جدید در حوزه جنگ نرم حضور در مقابل ما حضور دارد و فراموش نکنیم آنچه امروز در آن قرار داریم از جهاد دیروز سخت‌تر بوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است.

وی تاکید کرد: تلاش امروز باید به گونه‌ای باشد که انقلاب از پیچ تاریخی خود به سلامت عبور کند تا به مدد الهی به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

انبارکی بیان داشت: امروز دشمن در جهاد کبیر علیه نظام ما قوی تر از گذشته وارد شده است و اگر عدوات نظامی در جنگ دیروز نقش آفرینی می‌کردند هزاران شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌های گسترده اجتماعی برای مقابله با انقلاب ما به صف ایستاده‌اند که اگر نخواهیم در این جهاد کبیر مقابله به مثل کنیم دچار خسران خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: امروز تفکری به راه افتاده تا نظام اسلامی را ناکارآمد کند که البته مجموعه بسیج و مروجان این تفکر ناب به عنوان مالک اشترهای ولایت باید در بیداری نسل جوان و تشریح اهداف شوم جبهه استکبار نقش ایفا کنند.

ارسال نظرات