برگزاری جلسه شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود

جلسه شورای همفکری بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۶۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای همفکری قشر بسیج کارگری حوزه الغدیر با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضا شورا در انجمن صنفی کارگران ساختمانی شاهرود برگزار شد.
در این جلسه در خصوص محوریابی و راهبرد قشر، شناسایی مشکلات و موانع پیشروی قشر و تعیین اولویت کار در قشر بحث و تبادل نظر شد.
رضا عامری فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر در این جلسه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه باید بر سنت حرکت و تکیه به توان خود توجه کنیم اظهار کرد: رهبر انقلاب بر استعداد و ظرفیت و توان داخلی تاکید فراوان دارند و باید تلاش کنیم ما نیز در این مسیر حرکت کنیم و این ظرفیت‌ها را اهمیت داده و پرورش دهیم.
وی افزود: این شورا برای همفکری و بهره برداری از ظرفیت‌ها برای توانمندسازی قشر و کمک به پیشرفت قشر تشکیل شده و باید تلاش کنیم بهترین نتایج از این شورا برای استفاده در قشر بیرون آید.
عامری با اشاره به هدف گذاری در برنامه‌ها گفت: تدوین و هدف گذاری مکناسب برای رسیدن به اهداف ضروری است و باید در این مسیر قدم برداریم.
سیدحسین امیرحسینی رئیس شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود نیز با بیان اینکه اجرای مسائل فرهنگی و فرهنگ سازی مناسب و ایجاد انگیزه برای افراد قشر بسیار مهم است بر ارائه طرح‌های فرهنگی و اجرا در قشر تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار