خبرهای داغ:
رزمنده و راوی دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا بود، گفت: رزمندگان دفاع مقدس با روحیه عاشورایی در برابر تمام قدرت‌های دنیا با حداقل‌ها ایستادند.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۷۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم شب خاطره شب گذشته با سخنرانی قاسم کبیری، از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس در مسجد خاتم‌الأنبیاء(راه چمن) قزوین برگزار شد.
کبیری در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تلاش دشمن در تغییر محاسبات مسئولین، گفت: در دفاع مقدس دشمن دائم در صدد تغییر محاسبات فرماندهان دفاع مقدس بود ولی معنویت، کلام و نفس قدسی حضرت امام(ره) روحیه را به جبهه‌های جنگ و جوانان تزریق می‌کرد که صحنه‌های ماندگاری را در جبهه‌ها و مبارزات آفرید.
وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا بود که رزمندگان ما با شور و شعور و بصیرت و با شناخت حق و حقیقت آگاهانه و با حداقل‌ها در صحنه جهاد حاضر شدند و از جان خود در این راه گذشتند.
این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: ما در دفاع مقدس با محاسبات عاشورایی در برابر تمام قدرت‌های دنیا ایستادیم و بدون اینکه ذره‌ای عقب نشینی کنیم و امتیازی به دشمن بدهیم، دشمن را وادار به عقب نشینی از مواضع خود کردیم.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها