خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در یادواره سروهای استقامت گفت: اگر مدافعان حرم، فرزندان روح الله و یاران اباعبدالله نبودند ایران اسلامی جولانگاهی برای دشمنان اسلام و انقلاب شده بود
کد خبر: ۸۹۲۳۳۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در این یادواره با اشاره به یادآوری هفته دفاع مقدس و تقارن آن با محرم الحرام گفت: دفاع مقدس هفته پرصلابتی است که یادآوری حماسه ها، ایثارها و از خودگذشتگی های رزمندگان، شهدا و ایثارگران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلیری دلیرمردانی است که با دادن خون خود سند پیروزی ملت ایران را به ثبت رساندند.
سرهنگ دوم پاسدار نوابی با اشاره به شهادت شهید بی سرمحسن حججی خاطرنشان کرد: شهدا در کنار امام، رهبر و مولایشان قرار گرفتند تا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
وی افزود: اگر یاران و فرزندان روح الله و یاران اباعبدالله و مدافعان حرم در این سرزمین نبودند، ایران اسلامی اکنون جولانگاه دشمنان اسلام بود.
مصطفی سجاد راوی دفاع مقدس در این یادواره با اشاره به اینکه شهدا بهترین راه را انتخاب کردند و از بهترین سرمایه خود مایه گذاشتند گفت: شهید حججی وقتی به اسارت در آمد، شرافت، انسانیت، انصافش را نداد، او زیباترین و ارزشمندترین مال خود یعنی جانش را داد.
وی با بیان اینکه شهدا چه کردند که شهید شدند، تصریح کرد: شهیدان هنرمندترین افراد روی زمین هستند، آنان می دانند که مرگ حق هست و باید از بین بروند اما از بین مرگ ها بهترین آن را که شهادت است، انتخاب می کنند.
راوی دفاع مقدس افزود: اگر مقاومت و دلیل شهادت شهدا را در جنگ تحمیلی بررسی کنیم می بینیم که شهدای ما با نام یاحسین در شب عملیات به جنگ می رفتند و شب عملیات نیز بر سر سربند یازهرا دعوا بود.
وی خاطرنشان کرد: اولین موردی که شهدای ما را ساخت مادران شهیدی بودند که با یاحسین و یا زهرا فرزندشان را شیر می دادند و دومین مورد نیز پدرانی بودند که مال حلال به آن خانه آورده بودند.

یادواره شهدای شهرستان دهاقان با عنوان سروهای استقامت و با محوریت شهید محسن حججی در مسکن مهر دهاقان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها