طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمی و جمعی از مسوولان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گرمی دوران دفاع مقدس تکریم شدند.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۱۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این دیدار که بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت مسئولان سپاه ناحیه گرمی با حضور در منازل خانواده شهداهای اقبال سقفی،خداداد سیفی و خالق اصلانی به ترتیب در روستاهای تازه کند ،پیره خلیل و وان سفلی در بخش مرزی موران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

در این دیدار صمیمانه فرمانده سپاه ناحیه گرمی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

 

سرهنگ دوم پاسدار طاهر رحیمی  خانواده های معظم شهداء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

 

وی افزود: شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است و هرچه داریم از خانواده شهدا وایثارگران داریم وافتخار هم می کنیم که خود راوقف این عزیزان کنیم.

 

دیدار از برنامه طرح عمرانی اردوی جهادی و بسیج سازندگی از دیگر برنامه های روز دوم هفته دفاع مقدس در شهرستان گرمی بود.

 
 

منبع:سیفار

ارسال نظرات