تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در حاجی آباد

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی در هفته دفاع در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت امیری کیا صبح پنچ شنبه در جمع خبرنگاران گفت:بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که البته تلاقی امسال آن با ماه محرم باعث شده برنامه های رنگ و بوی محرم نیز به خود بگیرند.

سرهنگ امیری کیا ادامه داد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای مسلح و بسیجیان را خواهیم داشت و همچنین در همین روز مراسم عزاداری شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در هیئت نبی اکرم شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شاهد همزمان با آغاز سال تحصیلی، دیدار از خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه های مختلف، همایش فرماندهان پایگاه و حوزه و هیات مذهبی و برگزاری جلسه شورای جهاد فرهنگی پیشگیری ازطلاق و اعتیاد از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

امیری کیا خاطرنشان کرد: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و ماه محرم نیز برنامه عزاداری «احلی من العسل» با مشارکت دانش آموزان شهرستان در امام زاده سیدمحمد(ع) و سید نظام الدین(ع) و برپایی نماز جماعت در سطح بازار توسط بسیج اصناف حاجی آباد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد با تاکید براینکه هفته دفاع مقدس مختص به بسیج، سپاه و نیروهای نظامی نبوده و نیست، خواهان سهیم شدن ادارات، دستگاه های اجرایی، تشکل های مذهبی و مردمی برای گرامیداشت این هفته به منظور هرچه بیشتر برجسته کردن عزت آن شد.

سرهنگ امیری کیا افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، حضور بسیجیان در نماز جمعه، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم حاجی آباد و ویزیت رایگان در شهرستان ، فضاسازی شهرستان متناسب با ایام در فضای مجازی و حقیقی، برگزاری برنامه های و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، برگزاری زیارت عاشورا در سطح پایگاهها ، استقرار ایست بازرسی نمادین، تکریم از بسیجیان، سربازان، مادران شهید و بانوان پشتیبان جنگ در دوران دفاع مقدس از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در حاجی آباد می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار