بانوی بسیجی خلخالی با راه اندازی کسب و کار کشاورزی روزانه 300 هزار تومان درآمد برای خانواده خود تامین کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۴۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روستای خانقاه سادات در 4 کیلومتری شهر خلخال قرار داشته و ما سراغ خانواده بسیجی مژگان محمودی رفتیم که علیرغم مشغله زندگی و همسرداری  به کار کشاورزی و تحقق اقتصاد مقاومتی روی آورده است.

این بانوی بسیجی در اواخر فصل بهار با این رویکرد که بتواند کمک خرج زندگی خود باشد در زمین یک هکتاری متعلق به خانواده به کشت و برداشت محصول خیار پرداخته و با زحمات فراوان در سه ماه اخیر هر روز بیش از 300 هزار تومان درآمد داشته است.

مژگان محمودی بانوی موفق خلخالی در زمینه عرصه های اقتصادی و فرهنگی می گوید: کسب و کار عیب نیست و باید در کنار همسر برای معاش خانواده تلاش کرد .

وی افزود: همسر در این کار مشوق بنده بوده وروزانه بین 3 تا 5 ساعت در مزرعه یک هکتاری تلاش کردم تا روزانه بیش از 200کیلو خیار برداشت نمایم.

این بانوی خلخالی گفت: علاوه بر فروش محصولات قصد دارم به لحاظ نزدیک شدن فصل زمستان کار و بار ترشیجات را در محل زندگی خود دایر کنم و با تولید خیار شور علاوه بر صرفه اقتصادی محصول تولیدی خانواده ام را با ارزش افزوده بالا روانه بازار کنم.

وی با تقدیر از مسئولین بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال و بسیج خواهران ام کلثوم گفت: راهنمایی های مشاوران و مسئولین حوزه و سرکشی آنان به نوعی قوت قلب و دلجویی و تشویق بنده به این امر بوده که فرمان رهبرم محقق شده است.

این بانوی موفق خلخالی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر اکنون با امنیت وآرامش در موطن زندگی خود هستیم همه را مدیون دفاع مقدس هستیم وباید فرصت به وجودآمده در این آرامش در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار مقام معظم رهبری استفاده شود.

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات