خبرهای داغ:

اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۸۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه بررسی آیین نامه کانون دانشجویی و جوانان به میزبانی معاونت امور جوانان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست گفت: اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است.

در ابتدای این جلسه محمد مصباحی، معاون امور جوانان درباره فعالیت‌های کانون دانشجویی و جوانان گفت: موضوعات مطرحه در این نشست در استان تهران با همفکری سایر دوستان بررسی می‌شود و سرانجام آیین نامه نهایی دانشجویی و جوانان به سراسر کشور اعلام می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به وضعیت وخیم آوراگان میانمار اظهار کرد: جوانان استان قم باید در جمع استان‌ها جرقه‌ای تازه برای کمک به مردم میانمار باشند.

محمد گل فشان تصریح کرد: حوزه جوانان هلال احمر در قم جایگاه بسیار خوبی دارد و در جوانان قمی ظرفیت‌هایی وجود دارد که سایر استان‌ها از آن محروم هستند و من امیدوارم با مشارکت اعضا بتوانیم این جایگاه را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار مسلمانان میانمار و عملکرد جوانان افزود: اعلام آمادگی تیم جوانان استان قم می‌تواند جرقه کمک رسانی برای سایر استان‌ها باشد چرا که یکی از اهداف و شعار‌های هلال احمر در حوزه جوانان صلح و بشردوستی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعلام همبستگی جوانان هلال احمر با آوارگان میانمار اصل بشردوستی است، بیان کرد: اعضای کانون‌های دانشجویی و جوانان با تجمع‌های فرهنگی و پوشیدن لباس کانون جوانان باید اعتراض خود را به جهانیان نشان دهند و همدردی خود را با مسلمانان مظلوم میانمار ابراز نمایند و این حرکت مردم را آگاه می‌کند که در گوشه و کنار جهان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار