جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خودباوری به وجود آمده از سوی امام خمینی(ره) به ملت ایران در دفاع مقدس را نقطه قابل‌اتکای پیشرفت در کشور دانست و گفت: دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را در جمهوری اسلامی تقویت و حاکم کرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۹۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار مهدی کاظمی‌پور امروز با بیان اینکه دفاع مقدس سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد تا انقلاب اسلامی به همه‌ی جهانیان صادر شود.

وی به بازپروری روحیه ایثار و شهادت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس روحیه ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و تمرین دفاع از اسلام را در جمهوری اسلامی حاکم و تقویت کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دفاع مقدس باعث شد تا خودباوری در ملت ایران پیدا شود و این خودباوری را امروز در همه‌ی عرصه‌های شاهد هستیم.

کاظمی‌پور با اشاره به ضعف بنیه دفاعی کشور در سال‌های نخست انقلاب گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه‌ی ملزومات و امکانات دفاعی دخل کشور از خارج وارد می‌شد اما اکنون شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران امروزه سلاح و تجهیزات نظامی را علاوه بر اینکه خودش می‌سازد، صادر نیز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امام خودباوری را در ملت ایران ایجاد کرد و همان خودباوری به‌عنوان نقطه قابل‌ اتکای پیشرفت شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در راستای راهبرد دفاعی خود موشک‌های متعدد می‌سازد و قدرت نظامی و توان دفاعی خود را به رخ مستکبران عالم می‌کشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا و مستکبران جهان همچنان بر زورگویی‌های خود در منطقه ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: به‌زودی تداوم زورگویی‌های مستکبران و نظام سلطه پایان خواهد پذیرفت و ایران اسلامی باید به قدرت اول در دنیا تبدیل شود.

کاظمی‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شده تا روحیه خودباوری را در همه‌ی عرصه‌ها شاهد باشیم، افزود: امروزه روحیه خودباوری در عرصه‌های علمی، پزشکی، زیستی خود را نشان داده و در سایر حوزه‌ها همچون اقتصادی نیز خود را متبلور خواهد کرد.

ارسال نظرات