خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه تاکستان:

معاویه در50سال کاری کرد که در تاریخ بی سابقه بود

مدیر حوزه علمیه تاکستان گفت: معاویه برای این که بتواند با دین بازی کند و لطمه بزند امامت ستیزی و ولایت ستیزی را در دستور کار خود قرار داد و بین ولایت و مردم فاصله انداخت، چون فقط ولی است که مانع انحراف دین می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۹۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی بخشی مدیر حوزه علمیه تاکستان با موشکافی مسائل کربلا در خصوص دشمنان سرسخت اسلام گفت: معاویه (لعنت الله علیه) و عمالش در50 سال کاری کردند که در تاریخ بی سابقه بود و برای این که بتواند با دین بازی کند و لطمه بزند امامت ستیزی و ولایت ستیزی را در دستور کار خود قرار داد و بین ولایت و مردم فاصله انداخت، چون فقط ولی است که مانع انحراف دین می باشد
وی ادامه داد: امروزه هم می بینید که دشمنان دین چقدر با ولایت دشمنی دارند! به این دلیل است که فقط ولایت است که دین و جامعه را از انحراف حفظ می کند.
ایشان از قولی که مردم به پیامبر دادند گفت: وقتی پیامبر دین را آورد مردم گفتند ما می خواهیم از شما تشکر کنیم که پیامبر گفتند من هیچ تشکری از شما نمی خواهم الا دوست داشتن اهل بیت من.
حجت الاسلام یادآوری کرد: نتیجه آن تشکر و قدر دانی از پیامبر مکرم اسلام آن شد که علی (ع) را خانه نشین کردند و سر حسین(ع) که عزیر پیامبر و میوه دل او بود را بالای نیزه!
وی در بخش پایانی سخنان خود از تحقیقی پیرامون کربلا پرده برداشته و گفت: ضمن تحقیق انجام شده افراد شرکت کننده در جنگ با امام حسین(ع) 1 میلیون پیاده نظام و 6 هزار نفر سواره در صحرای کرلا بودند که ما تا امروز فکر می کردیم 30000هزار نفر بودند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها