مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان رجز خوانی یادی کفر در برابر ملتی که افتخارش شهادت است بی معنا دانست و گفت: راه شهدا ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سردار حمید سرخیلی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان در حاشیه افتتاح یادمان شهدای گمنام در مسجد جامع شهرستان میناب، گفت: ما ساخته شدیم برای اینکه عین راه امام حسین ادامه دهیم همانند شهدایی که ارزشمند ترین دارایی خود که جان است در دفاع از دین و مذهبشان فدا کردند.

 

وی تاکید کرد: مردم غیور و انقلابی هرمزگان حاضرند جان خود را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب فدا کنند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمن در منطقه بخواهد تحرکی ایجاد کند.

                                                                                 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان اذعان داشت: افتتاح یادمان شهدا به این مفهوم است که به سردمداران ظلم بگوییم برای ملتی که بزرگترین افتخاراتش شهادت است رجز نخوانید و بدانید ما در دفاع از حریم ولایت و حریم اهل بیت(ع) شهید حججی ها تقدیم انقلاب می دهیم با صلابت.

 

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم، رویش های نسل شهدای قدیم و شهدای گمنام هستند،رویش هایی که بعد از 30 سال از جنگ گذشته نشان می دهند که باید در برابر استکبار ایستاد و از حریم ولایت دفاع و مقاومت را پیشه کرد.

 

سردار سرخیلی گفت: این راه و ایستادگی مقاومت ارزشمند است که به مکان ها و زمان هاارزش می دهد و این یکی از مکان های ارزشمندی است که به واسطه رشادت ها و ایستادگی مردانی که گمنامی را برای خوش نامی خودشان رقم زدند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: شهدا قوت قلبی برای جوانان هستند، الگو قرار دادن راه و منش شهدا چراغ نورانی برای جوانان امروز است و قطعا" راه شهدا تا رسیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست امام زمان(عج) ادامه  دارد.

 

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس تبیین گر وقاع و ارزشهای هشت سال جنگ نابرابر در برابر ایادی کفر است، روحیه جهادی الگو گرفته از هشت سال دفاع مقدس جوانان امروز ما را به خار چشم دشمنان تبدیل کرده است.

 

سرخیلی گفت: امروزه جوانان ما در منطقه با صلابت و اقتدار برای دفاع از ارزشهای انقلاب و ولایت در برابر استکبار ایستاده اند، این ایستادگی و مقاومت نشات گرفته از فرهنگ عاشورا حسینی است.

 یادآور می شود یادمان شهدای گمنام در مسجد جامع شهدستان میناب به دستان برادر شهید جواد ناصری افتتاح شد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات