در اولین روز از مهر ماه بیش از 5 هزار دانش‌آموز اصلاندوزی با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در 90 مدرسه این منطقه سالتحصیلی جدید را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۱۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  با حضور امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان،شهردار و جمع کثیری از مسوولان و خانواده های شهدا زنگ مهر و مقاومت بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) نواخته شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بر لزوم یاددهی مطلوب از سوی معلمان و کار آموزشی و یادگیری شایسته از سوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی تحصیل و علم آموزی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: تربیت آموزشی در مدارس جدی گرفته شود.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک قبولی 47 نفر از دانش آموزان در کنکور امسال شهر اصلاندوز گفت:امسال به حول قوه الهی خیلی از جوانان به دانشگاههای معتبر کشوری راه یافتند که قابل تقدیر و تشکر هستند.

خیرمقدم گویی رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،خاطره گویی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،اهدای هدایا به دانش آموزان نمونه سال گذشته و قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

 

منبع:ارس تبار

ارسال نظرات