خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوئین زهرا گفت: هفته دفاع مقدس در حقیقت بزرگداشتی از ایثار، مقاومت و دفاع همه جانبه و مقدس از ارزش ها و باورها و اعتقادات این مرزو بوم و هفته افتخار ملت رشید ایران است .
کد خبر: ۸۹۲۳۵۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

سرهنگ ملک محمدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص دفاع مقدس هشت سال دوران دفاع مقدس را دوران تاریخ آفرین ملت ایران دانست و گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس، تاریخ شکوه، بزرگی و حیات حقیقی ملت ما برای همیشه به شمار می آید و از آن بالاتر ، برای ما دوران تاریخ آفرین است.
وی در ادامه افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی تاریخ ما را تغذیه کرد،. امروز اکثر موفقیت های سپاه و بسیج در پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی، تغییر و تحول در ساختار سازمانی سپاه و بسیج و نهضت روشنگری و دیگر برنامه ها مدیون فرهنگ جبهه است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا دوران دفاع مقدس را سرمشق و الگوی موفق همیشگی ملت بزرگ ایران دانست و خاطر نشان کرد: ما در جنگ توانستیم با تکیه بر باورهای دینی، ایمان، اخلاص، ایثار، شهامت و رشادت طلبی خود را پیروز میدان در جبهه حق علیه باطل کنیم.
ایشان هفته دفاع مقدس را هفته افتخار ملت رشید ایران دانست و افزود : هفته دفاع مقدس در حقیقت بزرگداشتی از ایثار، مقاومت و دفاع همه جانبه و مقدس از ارزش ها و باورها و اعتقادات این مرزو بوم و هفته افتخار ملت رشید ایران است .
ملک محمدی در پایان به اهم برنامه های دفاع مقدس نیز اشاره نمود و تاکید کرد: دیدار از خانواده معظم شهداء، برگزار ی یادواره شهداء، نمایشگاه دفاع مقدس، رژه حماسی، مراسم شب خاطره، نشست های سیاسی، غباروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء و گردهمایی رزمندگان و بسیجیان از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان بوئین زهرا خواهد بود.
2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها