فرمانده سپاه ناحیه املش:

در هفته دفاع مقدس 8واحد مسکن محرومین در شهرستان املش افتتاح می شود

سید جعفر حسینی اذعان داشت: هریک از هشت واحد مسکن محرومین آماده افتتاح شهرستان املش با پنجاه متر مربع زیربنا و سی میلیون تومان اعتبار احداث شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۴۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه املش در آستانه ی نکوداشت هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اعضاء کانون بسیج رسانه در این شهرستان گفت: از مجموع 34 واحد مسکن محرومین احداثی در تعهد سپاه ناحیه املش 22 واحد آن پس از تکمیل تحویل مالکان آن داده شده و هشت واحد هم در هفته جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: از مجموع هشت واحد مسکن محرومین آماده افتتاح در این شهرستان شش واحد آن در ییلاقات و مناطق کوهستانی صعب العبور و 2 واحد هم یکی در بخش مرکزی و دیگری در بخش رانکوه احداث شده است.

سید جعفر حسینی اذعان داشت: هریک از هشت واحد مسکن محرومین آماده افتتاح شهرستان املش با پنجاه متر مربع زیربنا و سی میلیون تومان اعتبار که 20 میلیون تومان آن از محل هدیه مقام معظم رهبری و ده میلیون تومان هم از محل اعتبارات داخلی سپاه احداث شده است.

وی تصریح کرد: چهار واحد باقیمانده از مسکن محرومین شهرستان املش با بیش از 90 درصد پیشرفت کار در مناطق ییلاقی و کوهستانی شهرستان املش تا هفته بسیج در اوایل آذرماه و قبل از فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان آماده می شود.

سرهنگ حسینی افزود: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از آغاز سال جاری تاکنون  225 میلیون تومان تسهیلات بانکی به 17 نفر از شهروندان املشی اعطا شده که 11 نفر از این تعداد هر یک 15 میلیون تومان برای تولید نان و شیرینی محلی و شش نفر هریک با دریافت ده میلیون تومان در زمینه پرورش زنبور، گل و گیاه، ماهیان سردآبی و گرم آبی، قارچ خوراکی و طیور دریافت کرده اند.

وی بیان داشت: ساختمان شش پایگاه مقاومت بسیج هریک با 40 متر مربع زیربنا و 20 میلیون تومان اعتبار در روستاهای ورکوره، نصرآباد، جورگوابر، نرکه، سیاخُلک و کجید در هفته آینده همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان املش به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه املش به سایر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، رژه موتوری و خودرویی، نشست های سیاسی عقیدتی و بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای روستایی و نواختن زنگ مقاومت و ایثار همراه با صبحگاه دانش آموزی از جمله دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان املش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار