مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

گسترش انقلاب فراروی مرزها به برکت خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: امروز انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده و همچنان روز به روز در حال گسترش است و این عظمت و اقتدار به برکت خون شهدا و امام شهدا و ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۶۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: شهدای ما با بصیرت تمام و به پیروی از ولایت فیقه و با بندگی در برابر خدا  دشمن را خوب شناخته و تا آخرین قطره خون خود در این راه ایستادگی کردند.

وی از شهدای انقلاب اسلامی به عنوان میراث گرانبها برای این نظام یاد و اظهار کرد: امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمند و با صلابت در جهان می درخشد به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است .

وی ولایت مداری و ولایت پذیری ملت ایران را از دیگر عوامل شکست دشمنان ملت ایران عنوان و اظهار داشت: تا زمانی که این مهم در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل خواهند بود و مهمترین پیام و وصیت شهیدان پیروی ازولایت فقیه است .

حجت السلام احمدی افزود: شهدا به سیره و سنت اهل‌بیت(ع) عمل کرده و از روحیه‌ ایثار و شهادت امام حسین(ع) الگوبرداری کردند به همین علت توانستند در دنیا و آخرت رستگار باشند.

وی در ادامه به ذکر خاطراتی از شهدای مدافع حرم شهید روح الله طالبی و حاج عباس عبدالهی  و شهید محرم علیپور  اشاره کرد و گفت:  آنان انسان های وارسته و منزهی بودند که به مقام شهود و ملکوت رسیده بودند.

حجت الاسلام  احمدی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند، افزود: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از جمله عوامل موثر در حفظ شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند و اگر خون شهدا نبود این انقلاب ثمره ای نداشت و امروز ملت ایران بدین جایگاه عالی نمی رسید و بر قلل رفیع جهانی نمی ایستاد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کرد، گفت: این دوران به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی مرهون صدور اندیشه‌های اسلامی و اندیشه‌های اسلامی نیز مرهون حماسه بزرگ دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ غنی و انسان‌ساز ایثارگری بی‌شک یکی از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف کشور بوده و هست.

حجت السلام احمدی بیان کرد: باید پرچمی که به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام بر افراشته شده را در دست گرفته و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر در ادامه سخنان خود اطاعت و بندگی، تقوا و خود نگهداری، تمسک به قرآن و اسلام، ولایت مداری، جهاد و شهادت، بصیرت و آگاهی، عدم وابستگی و طمع ورزی در مال دیگران، چشم پوشی از دنیا را به عنوان مصادیق بارز عزتمندی در فرهنگ اسلامی دانست و گفت: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی ازسرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) توانستند در این صفات الهی ذوب شده و به مقام یقین و شهادت برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در ادامه سخنان خود افزود:  امروز دشمن از طریق ماهواره ها و  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در نظام  خانوادگی و اجتماعی وارد باورهای و معنوی و اعتقادی جوانان و نوجوانان را تخریب و استحاله می نماید بنابراین اگر نتوانیم با این تهدیدات مبارزه کنیم در برابر شهدا شرمنده خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار