کد خبر: ۸۹۲۳۵۷۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
 
 
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان و نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندار ویژه میناب در شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب در آئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت:هدف از گشایش این نمایشگاه به تصویر کشاندن گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز جامعه بوده است..

فرمانده سپاه میناب گفت: این نمایشگاه شامل 25 غرفه در قالب نمایشگاه هفته دفاع مقدس شامل فعالیت‌های بسیج رسانه، پیشکسوتان جهاد و شهادت، جنگ نرم، جهاد سازندگی تا بسیج سازندگی، پشتیبانی زنان از جنگ و دفاع مقدس، کودک و دفاع مقدس، پایگاه علمی و خلاقیت، بسیج دانش‌آموزی، جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، نیروی دریایی ارتش، پدافند ارتش و نیروی دریایی سپاه است که از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته همه روزه در محل بستر رودخانه میناب و منطقه بازسازی عملیات بیت‌المقدس پذیرای مردم خوب هرمزگان است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب، انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل های سوم و چهارم انقلاب را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: با تکرار و ترویج ارزشهای دفاع مقدس از تحریف و فراموشی این جریان بزرگ انقلاب جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات