ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با صدور اطلاعیه تأکید کرد: آرمان های بلند انقلاب اسلامی تنها در سایه اجرای دستورات الهی و تبعیت از شجره طیبه ولایت، با بهره گیری از فرهنگ و نظام سلامت بخش امربه معروف و نهی از منکر قابل تحقق است.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۰۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل اطلاعیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به هفته امر به معروف و نهی از منکر به شرح ذیل منتشر شد:

بسمه تعالی

نهضت انسان ساز عاشورا نقطه عطف رهایی بشریت از اسارت شیطان و ایادی آن عبودیت و بندگی خداوند رحمان است، عاشورا قله آزادی و آزادگی انسان از بردگی نفس و عروج تا اوج مقام شامخ خلیفه اللهی ونسخه بی بدیل تعالی جامعه بشریت در مسیر نور و روشنایی و رسیدن به اوج فضائل انسانی با محوریت کتاب خدا وسنت نبوی و ولایت علوی است.

ما اعتقاد راسخ داریم که آرمان های بلند انقلاب اسلامی تنها در سایه اجرای دستورات الهی و تبعیت از شجره طیبه ولایت، با بهره گیری از فرهنگ و نظام سلامت بخش امربه معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه های جامعه قابل تحقق خواهد بود دراین راستا بر فراگیر شدن این فرهنگ تعالی و اجرای کامل اهداف زیر تاکیید می نماییم:

1-درشرایط کنونی منطقه و جهان اسلام وحدت مسلمانان ومقابله با هرگرنه تفرقه افکنی و کشتار و آزار مسلمانان را خواستاریم.

2-استکبارستیزی و حمایت ار آرمان فلسطین ومظلومان ساکن در مناطق اشغالی را به عنوان اصلی ترین مسئله جهان اسلام تلقی نموده وتا آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف از پای نخواهیم نشست.

3-ما رفتار و برخورد دوگانه نظام سلطه با مسئله حقوق بشر  وتروریسم محکوم و بر استقرار نظام عدالت جهانی تاکیید می نماییم.

4-در فرهنگ سیاسی ما، وحدت ملی به عنوان معروف بزرگ ومنازعات قومی، سیاسی و جناحی به عنوان منکر بزرگ تلقی گردیده وتوجه مدیران آحاد جامعه را به وحدت ویکپارچگی معطوف می داریم.

5-ما امت حزب الله ضمن اعلام آمادگی وحضور در صحنه، بر حفظ استحکام نظام با هدف رشد و توسعه اقتصادی، اخلاق سیاسی دینی وفرهنگی  تاکیید نموده و برحمایت همه جانبه از آرمان به معروف و ناهیان منکر تاکیید می نماییم.

6-هماهنگی قوای سه گانه واتکا بر توانمندی های داخلی، اعتماد به نیروهای متعهد وانقلابی و پیروی از ولایت فقیه را برای ریشه کنی فساد و ناهنجاری های اخلاقی در جهت حفظ سلامت وتعالی  جامعه اسلامی خواهانیم.

7-ضمن حمایت از دولتمردان بسیج عمومی امکانات وتوانمندی های کشور در جهت تحقق توصیه های دوازده گانه مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم وتحقق برنامه های بلند مدت ایران اسلامی را خواستاریم.

8-ما برتلاش همه جانبه دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی و مردمی در جهت پیشگیری از هرگونه منکر و توسعه معروف های اساسی تاکید نموده و ساختن جامعه ای نمونه و الگو برای سایر ملل اسلامی را خواهانیم.

9-ما امت شهید پرور و همیشه در صحنه از مسئولان کشور می خواهیم که ضمن پیروی از نهضت عاشورا و تجدید میثاق با امام راحل(ره) براطاعت خالصانه از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) در جهت توسعه فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر و نقد ونقدپذیری و اصلاح امور کشور همواره تلاش و جدیت لازم را وجه همت خویش قرار دهند.

در پایان، عظمت و سربلندی اسلام و مسلمین و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری را از پیشگاه خداوند منان مسئلت می نماییم.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته         

ارسال نظرات