خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پیش بینی برنامه های ویژه این مرکز برای پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۵۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد : از امروز تا جمعه 7 مهر ماه با 9 نقطه ی استان ارتباط زنده برقرار و عزاداری مردم استان را از این نقاط منعکس خواهیم کرد.
وی افزود: صبح امروز برنامه «مهر و محرم» در رسانه منعکس شد و فرداشب تجمع عزاداران حسینی مردم بوئین زهرا، دوشنبه شب عزاداری مردم آبگرم و روز سه شنبه 5 محرم هم عزاداری مردم محمودآباد نمونه از ساعت 20:30 لغایت 22 بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.
وی افزود: ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 6 محرم همایش «احلی من العسل» در امامزاده حسین قزوین از سیمای این مرکز منعکس می شود و شامگاه چهارشنبه هم عزاداری مردم آبیک، پنجشنبه عزاداری مردم البرز و جمعه هم عزاداری سنتی عصمت آباد و تجمع عزاداران حسینی در اسفرورین از ساعت 20:30 بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
معصومی فر انعکاس زنده و شکوه عزاداری های حسینی را از مهمترین اولویت های رسانه دانست و از تمامی دست اندرکاران این برنامه ها تشکر و قدردانی کرد.
معصومی فر در ادامه با اشاره به حضور نسل جوان در عزاداری های حسینی گفت: حضور نسل جوان در این برنامه ها موجب نشاط و انرژی بیشتر می شود و همچنین جلوه ی رسانه ای ممتازی هم خواهد داشت.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها