با حضور مسئولان و جمعی از بسیجیان شهرستان کیار، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس در شلمزار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۶۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این نمایشگاه با حضور فرماندار و  مسئولین ادارات شهرستان و امام جمعه شلمزار  و فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه کیار و جمعی از بسیجیان در محل سالن ورزشی سپاه ناحیه کیار در  شلمزار افتتاح شد.

 فرمانده سپاه ناحیه کیار در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود تاکیدات فراوان به موضوع اقتصاد مقاومتی داشتند و به مناسبت آغاز دفاع مقدس نمایشگاه فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی در موضوعات مختلف با هدف در معرض نمایش گذاشتن محصولات تولید شده توسط بسجیان شهرستان آغاز به کار نموده است .

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی تاریخ ما را تغذیه کرد.

وی، دفاع مقدس را سرمشق و الگوی موفق همیشگی ملت بزرگ ایران دانست و خاطر نشان کرد: ما در جنگ توانستیم با تکیه بر باورهای دینی، ایمان، اخلاص، ایثار، شهامت و رشادت طلبی خود را پیروز میدان در جبهه حق علیه باطل کنیم.

سرهنگ بهرامی به اهم برنامه های دفاع مقدس در شهرستان کیار نیز اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء، مراسم شب خاطره، نشست های سیاسی و بصیرتی و امر به معروف، غباروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء و گردهمایی رزمندگان و بسیجیان و نشست تاسوعائیان و ... از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان کیار خواهد بود.

وی افزود: در کنار همه ماموریت‌ها در عرصه های اقتصاد مقاومتی، قارچ خوراکی، پرورش دام سنگین، پرورش مرغ بومی، پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی ، زنبور عسل، کاشت زعفران  و گیاهان دارویی و ...، فعالیتهای زیادی است که توسط بسیجیان صورت گرفته است و این اقدامات علاوه بر تامین مایحتاج خود باعث اشتغال جوانان در این عرصه شده است.

در این نمایشگاه حوزه های مقاومت تابعه سپاه ناحیه کیار غرفه های فعالیتهای فرهنگی،  تولید  عسل، محصولات طیور، ترشیجات، خدمات بهداشتی درمانی، غرفه گیاهان دارویی و غرفه محصولات باغی و نمایشگاه کتاب  برپا نموده اند و تولیدات بومی خود را در این غرفه ها عرضه می نمایند.

گفتنی است: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج کیار، همه روزه تا  7/مهرماه/96 از ساعت 8 صبح الی  14 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظرات