فرمانده سپاه شهرستان دهگلان گفت: این آمادگی را داریم که در برابر هرگونه تحرکات و اقدامات دشمن برعلیه نظام، دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۶۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمدرضا حیدری در دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام اظهار داشت: حدود ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن به عناوین مختلف در صدد نابودی انقلاب است، اما همه مردم همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان از کیان و کشور خود دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایران، کشوری قدرتمند است، گفت: دشمن اگر احتمال می‌داد که می‌تواند بر ما غلبه کند حتماً حمله می‌کرد، اما همیشه شرم‌سار بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان با تاکید بر اینکه نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی جلوی هر تجاوزی را با قدرت خواهند گرفت، تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در برابر هرگونه تحرکات و اقدامات دشمن برعلیه نظام، دفاع کنیم.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته امربه‌معروف و نهی از منکر «گفت: رعایت این فریضه الهی فقط مختص به این هفته نیست بلکه باید همواره در طول سال احیا و انجام دهیم.

اقتدار نظام وابسته به وجود مردم است

در ادامه ماموستا یدالله محمدی در این دیدار با تسلیت ایام دهه محرم، اظهار داشت: محبت و ارادتی که مسلمانان به اهل بیت (ع) دارند بی‌شائبه و بی‌نظیر است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی میانمار گفت: اگر این کشور همسایه ایران بود اکنون در امان بود، بنابراین باید کشور‌های همسایه به عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مباهات کنند چرا که اگر ایران نبود داعش تمام این کشور‌ها را نابود کرده بود.

امام جمعه دهگلان با تاکید بر اینکه اقتدار نظام وابسته به وجود مردم است، تصریح کرد: مسئولان برای برطرف کردن مشلات مردم و جوانان تلاش کنند چراکه اگر مردم نباشند اقتدار نظام تضعیف خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات