کد خبر: ۸۹۲۳۶۷۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نقش بالای روابط عمومی در حوزه گفتمان سازی کمک به نیازمندان در جامعه، گفت : زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد با شفاف‌سازی عملکرد این نهاد در بخش‌های مختلف افزایش می‌یابد.

هدایت صفری افزود: تبیین مناسب اهداف کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و ارائه تصویر روشنی از فعالیت‌های سازمان در افکار عمومی موجب اقناع مخاطب و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های کمیته امداد می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بااطلاع رسانی مؤثر به جامعه اعتماد مردم را نسبت به کارکردهای کمیته امداد افزایش داده و نصاب مشارکت مردم را در برنامه‌های این نهاد بالا ببریم.

وی با اشاره به اینکه بستر کارهای خیرخواهانه در استان  فراهم است ، گفت : اولویت کمیته امداد استان زنجان فراهم کردن زمینه بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف این نهاد از فعالیت‌های خیرخواهانه در استان با رویکرد شفاف‌سازی عملکرد در بخش‌های مختلف و اعتمادسازی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه  به مشارکت مناسب خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اشاره و عنوان کرد: خیران زنجانی به‌منظور کمک به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در مرحله اول بیش از یک میلیارد و 300میلیون تومان در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت کردند.

وی با قدردانی از مشارکت مردم استان زنجان در جشن عاطفه‌ها ، افزود : برگزاری جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده است که با فضاسازی مناسب در این بخش و همراهی رسانه‌های جمعی به‌ویژه صداوسیما و مشارکت خیران برنامه هدف‌گذاری شده برای جشن عاطفه‌های امسال در مرحله اول 100درصد محقق شد.

صفری ادامه داد: زمینه ادامه تحصیل  بیش از سه هزار و 100 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان  با مشارکت خیران زنجانی در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم شد.

 

ارسال نظرات