خبرهای داغ:
اصلاحات با ادامه حصر موافق است:

نوكه آيد به بازار كهنه شود دل آزار

حصر در خصوص سران فتنه زماني رخ داد كه همزمان با بيداري اسلامي و پيدايش داعش در سوريه عليه انقلاب اسلامي خواستار تظاهرات شدند تا پازل انقلاب رنگي را كامل نمايند.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۸۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حصر در خصوص سران فتنه زماني رخ داد كه همزمان با بيداري اسلامي و پيدايش داعش در سوريه عليه انقلاب اسلامي خواستار تظاهرات شدند تا پازل انقلاب رنگي را كامل نمايند. اما پس اينكه شوراي عالي امنيت ملي راي به حصر سران فتنه داد عده اي با دستاويز قراردادن اين اقدام به دنبال جذب راي و محبوبيت بوده و هستند.
دكتر روحاني در شعارهاي انتخاباتي همواره وعده رفع حصر داده و با لفاظي حرف از توبه حر و مصاديق ديگري براي بهره برداري از حصر زده است . تا اينكه حصر را به دولت احمدي نژاد ربط دادند و مظلوميت محصورين را دستاويزي براي حمله به انقلاب از اتاق فكر طراحي نمودند.
پس از اينكه شوراي عالي امنيت ملي در دولت روحاني تشكيل شد باز همه اعضا راي به تمديد حصر دادند و اين در حالي بوده كه از سيزده عضو شوراي عالي امنيت ملي به احتساب فرمانده نيروي انتظامي منتصب رييس جمهوري و رييس اين شورا خود دكتر روحاني مي باشند.
حال اگر احمدي نژاد توانسته است در شوراي عالي امنيت ملي راي به حصر دهد ، دولت دكتر روحاني با راي مجدد و دارا بودن آرا غالب راي به شكسته شدن حصر دهد. اگر موسوي و كروبي آزاد شوند چه احتمالاتي وجود دارد؟
چنانچه موسوي و كروبي ترور شوند بي ترديد با هوچي گري انقلاب و بدنه نظام را مقصر اصلي جلوه داده و زمينه اي براي آشوب و نا امني همانند رفيق حريري در لبنان زمينه چيني كرده اند. و چنانچه دادگاهي شوند با توجه به اسناد فراوان جاسوسي،آشوب،براندازي و اقدام عليه امنيت ملي حكمي سنگين در انتظار آنان خواهد بود كه باز هم به مذاق بسياري از آقايان خوش نمي آيد.
همانطور كه رهبر انقلاب در باره دادگاهي سران فتنه به علي مطهري فرمودند: بنده بارها عرض كردم اگر دادگاهي شوند قطعا حكمي سنگين در انتظار آنان خواهد بود كه شما راضي نمي شويد.
كروبي اگر آزاد شود چه معجزه اي اتفاق مي افتد؟
بدنه هميشه طلبكارو كم كار اصلاحات بارها ثابت كرده كه به جز مهار مولفه هاي قدرت ايران هيچ فايده اي براي كشور نداشته اند بلكه مشكلات كشور را با الفاظ وعناوين مختلف به حاشيه برده اند و به دنبال بازيهاي سياسي و سهم خواهي از بدنه نظام بودند.
حال كروبي آزاد شده و همه منتظرند كه همانند برجام بد فرجام سفره ها پر شود و شكاف طبقاتي از بين رفته كارگران به حقوق خود برسندو ايران با تمام دنيا رابطه اش در سطح عالي پيش برود. هرگز اين اتفاق نخواهد افتاد بلكه هزينه اي ديگر بر كشور تحميل و زندگي مستضعفان دوباره به حاشيه رفته و مدتي را براي فرار از پاسخگويي سرگرم تيتر و جشن و پايكوبي بي هدف مي كنند كه ذره اي به نفع منافع ملي نخواهد بود.
موسوي نيز از اين قاعده استثنا نيست، زيرا حصر براي انقلاب هزينه بر و براي اصلاحات از نان شب هم واجب تر است. اگر حصر شكسته شود ديگر كسي روحاني را مرد شماره يك و جانشين هاشمي حساب نمي كند بلكه با يك پارادوكس سه گانه تنش هايي را به همراه خواهد داشت كه اين امروضعيت جامعه را بدتر از گذشته خواهد كرد.
اصلاحات در شوراي عالي امنيت ملي تمام قد از حصر دفاع مي كند و تمديد آن را امضا كرده اما در بين هواداران شروع به فرافكني و اتهامات دروغين به نظام و انقلاب را در دستوركار خويش قرار مي دهند
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار