خبرهای داغ:
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبح گاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و بسیجیان فاروج در محل ناحیه مقاومت سپاه فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۰۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبح گاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و بسیجیان فاروج در محل ناحیه مقاومت سپاه فاروج برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور مردم و بسیجیان درصحنه‌های مختلف امیدواری‌های ما را به این سمت خواهد برد که باروحیه‌ای دوچندان وارد عرصه خدمت باشیم.

سرهنگ دوم پاسدار حسین حقانی دشتی در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری جنگ هشت‌ساله را تعبیر به گنج کردند و ارزش این گنج همان است که در این 37 مین سالگرد آغاز آن، انقلاب اسلامی دیگر آن نهال نورسیده‌ای نیست که بخواهند با کمترین لرزشی آن را از جای دربیاورند.

وی همچنین بیان کرد: به لطف حضور خانواده‌های معظم ایثارگر در جای‌جای این دیار و به لطف روحیه خدمت و جهاد در سایه زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امید به قدم‌های محکم و استوارتری داریم.

 

معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی صلح و آرامش امروز جامعه را مدیون دو حادثه بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانسته و اظهار داشت: انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور مردم عزیز و اقشار مختلف به پیروزی رسید و سرمنشأ همه تحولات در کشور و جهان اسلام شد.

وی در ادامه افزود: این حرکت عظیم و ارزشمند دشمنانی نیز داشت و استبداد جهانی به خیال اینکه نیروهای نظامی و امنیتی انقلاب اسلامی انسجام خوبی ندارند نوکران خود در منطقه را تحریک و تشویق به تجاوز به میهن اسلامی ایران کرد. گمان می‌کردند ظرف مدت کوتاهی می‌توانند کشور را بگیرند و برای رسیدن به اهداف شوم خود جنایت‌های زیادی در طول جنگ انجام دادند.

مهندس دلپسند رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) را باعث انسجام سریع در نیروهای نظامی و امنیتی کشور دانسته و افزود: مردم نیز در قالب نیروهای بسیجی در سراسر کشور آموزش داده و سازمان‌دهی شدند و با تکیه‌بر نیروهای داخلی که بر ایمان و اعتقاد استوار بود و لطف و عنایت خدا از این جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدیم. با پشتوانه‌ی همه مردم که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم دست‌به‌دست دادند و اتفاقی افتاد که در طول تاریخ ایران ما کم‌سابقه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها