خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم در یادواره شهدای سادات بجنورد:
استاد حوزه علمیه قم فرهنگ عاشورایی را عامل ماندگاری جامعه دانست و گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید تفکر و زیست عاشورایی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام علی صالحی‌نژاد در یادواره شهدای سادات خراسان‌ شمالی اظهار داشت: استان خراسان شمالی 141 شهید سادات تقدیم نظام اسلامی کرده که در جبهه‌ها و در خط مقدم سردمدار بودند و از جان خودشان در راه اسلام گذشتند.

وی افزود: شجره طیبه سادات در تاریخ اسلام دچار رنج و عذاب زیادی شده‌اند و نسل‌کشی بنی‌زهرا همیشه در تاریخ وجود داشته است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: خراسان شمالی 141 شهید سادات دارد که پاسداشت و یادواره گرفتن برای آن‌ها، لبیک گفتن به امتداد خط و پیام غدیر است.

صالحی نژاد با اشاره به اهداف دشمنان در برنامه‌های ضد دینی، افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال شکستن شخصیت‌ها است و در فضای مجازی شایعه مدرن به وجود می‌آورد تا شخصیت‌های انقلابی ما را وارونه و دگرگون کند و به جوانان جامعه آمار غلط خود را می‌دهد و هدف دشمن از تمام این تحرکات، ضربه زدن به دین اسلام است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از قوه مجریه، قضاییه و مقننه باید از زیست، فرهنگ و تفکر عاشورایی برخودار باشند تا در نزد مردم عزیز باشند، چرا که زیست عاشواریی از پتانسیل عظیمی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها