خبرهای داغ:
وقتي شوراي سقيفه حق را از اميرمومنان بازستاندند و به ديگري دادند امام 25 سال سكوت اختيار كردند علت سكوت را جويا شدند فرمودند: براي جلوگيري از تفرقه و نفاق بين امت رسول الله و از طرفي ديدم اسلام نو نهاليست كه تازه سر بر آورده نخواستم دين رسول الله دچار آفت شود
کد خبر: ۸۹۲۳۷۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، برخورد با فتنه از ديدگاه علوي بسيار جالب توجه بوده كه امروز انقلاب اسلامي با آن دست به گريبان مي باشد و باز تكرار اشعث ها و قيس بوده كه فتنه عافيت طلبي خود را در بين جامعه ترويج مي دهند تا ناتواني و دنيا طلبي خويش را به جامعه تسريع و بنام دلسوزي براي خلق به اهداف خود برسد.
وقتي شوراي سقيفه حق را از اميرمومنان بازستاندند و به ديگري دادند امام 25 سال سكوت اختيار كردند علت سكوت را جويا شدند فرمودند: براي جلوگيري از تفرقه و نفاق بين امت رسول الله و از طرفي ديدم اسلام نو نهاليست كه تازه سر بر آورده نخواستم دين رسول الله دچار آفت شود به همين خاطراستخوان در گلو و خار در چشم دامن برچيدم و صبر پيشه كردم و اهل بيت خود را از هلاك شدن نجات دادم.
حال اين سوال مطرح بوده كه سران فتنه در سال 88 آيا محق تر از امير مومنان بوديد كه براي جلوگيري از نفاق در بين امت اسلامي صبر پيشه كردند و از حق خويش كه توسط خدا و پيامبر به وي تنفيذ شده بود گذشت. وقتي ولي فقيه بار ها شما را نصيحت كرد چرا گوشتان بدهكار نبود و تا امروز هم از كردار زشت خود دست بر نمي داريد؟
آقاي كروبي شما هيچ يك از شرايط مشروعيت و مقبوليت را در انتخابات نداشتيد چرا بر عليه انقلاب لجن پرا كني كرديد و باعث شكاف بين امت اسلامي گرديديد؟ اينكه عده اي خس و خاشاك خواندن عده اي را بهانه اي براي آشوب و براندازي قرار دهند مورد قبول هيچ حكومت عادلي نيست!
وقتي عثمان بن حنيف توسط طرفداران جمل شكنجه شد و هفتصد نفر از شيعيان كشته شدند حضرت امير (ع) مظلومانه گريست و فرمودند: اگر يك نفر از برادران ما را مي كشتند به خدا سوگند خون همه آنان بر من مباح بود حال آنكه جنايت هاي بسياري كردند.
آقاي موسوي! در فتنه اي كه شما با يهود و نصاري ترتيب داديد و بسياري از بزرگان نظام با نمك نشناسي شما را همراهي كردند بيش از 35 نفر از نيروهاي انقلاب شهيد و 1200 مجروح برجا گذاشتند،اموال و اماكن عمومي و مردم به آتش كشيده شد.
آيا طبق حكومت علوي كه عادلانه ترين قضاوت است حاضريد با شما برخورد شود و حكم اعدام برايتان منظور شود؟ در نهج البلاغه مي فرمايند: هركس باعث تفرقه در بين امت شد او را بكشيد حتي اگر زير عمامه من مخفي شده باشد. مخفي شدن در زير لباس روحانيت و پشت سر امام دردي از فتنه دوا نمي كند كه باز هم اگر عدالت را مي خواهيد حاضريد عدالت علوي را به جان و دل بخريد؟
در تركيه 8 ساعت كودتا شد بيش از 50هزار نفر اخراج،15000نفر باز داشت و 3000 نفر از سران كودتا در قبرستان خائنين دفن شدند تا عبرتي براي كساني باشد كه به دنبال انقلاب رنگي و. براندازي هستند و بازداشت ها و اخراج هاي كسترده تا 25000 نفر در دانشگاه و مدارس هنوز ادامه دارد! فراموش نكنيد كه 8 ماه كشور را به آشوب و صحنه جنگ خياباني تبديل كرديد و حصر هيچ مجازاتي براي شما محسوب نمي شود بلكه با خدم و حشم به سياحت رفته و بهترين پزشكان نيز بر بالينتان حاضر است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها