خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان:

زر تزویر و استراتژیک ترامپ راه به جایی نخواهد برد

فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان گفت: ترامپ هم با این همه زر تزویر و استراتژیک‎ که بکار می برد نمی توانند جلوی این ایستادگی ملت عزیزمان را بگیرد چون مردم ما پشت رهبرشان ایستاده اند.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۲۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ سیاه بالایی  صبح امروز  در نشست بصیرتی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کتابخانه غزالی گمیشان برگزار شد اظهار کرد: 3/2 از خاک مقدس کشورمان قبل از انقلاب اسلامی در چهار جنگ به بیگانگان داده شد ، در زمان رضاخان  درب مساجد را تخته می کردند و اصطبل برای حیوانات درست می کردند و در این زمان کوههای آرارات به ترکیه واگذار شد و در زمان محمد رضا شاه  بخشی از جزایر ما یعنی بهرین  با فتنه آمریکایی ها از ایران جدا شد  اما تنها جنگی که حتی یک وجب آن از کشورمان جدا نشد همین دفاع مقدس بود .

وی در ادامه گفت : فردی جاه طلب مثل صدام وقتی با ارتشی مواجه شد که سرانش پا به فرار گذاشته بودند و از طرف دیگر هم با چراغ سبز آمریکا و متحدانش مواجه شد که تصمیم گرفت به ایران حمله کند و در آغاز جنگ به این خیال بود عرض یک هفته جنگ را تمام می کند ولی فکر نمی کرد 8 سال با مقاومت ملت مسلمان ما روبرو شود.

فرمانده سابق سپاه  ناحیه گرگان افزود: در آغاز جنگ ،عراق 10 شهر ما را اشغال کرد و بسیاری از خانه های را ویران نمود و  چون دیگر قدرت مقابله با ما را نداشت دست به حملات شیمیایی می زد و خیلی از مردم مظلوم را شهید و جانباز کرد  تا آخر به این نتیجه رسید که قرار داد 598 را امضا کند .

سرهنگ سیاه بالایی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در عملیات فاو در طول فقط 3 ساعت با  امکانات محدود  توانستیم فاو را بگیریم در صورتیکه آمریکایی ها در جنگ اخیر با عراق با آن همه امکانات 3 روز طول کشید تا فاو را بگیرند این نشانه ایمان عقیده  و روحیه جهاد ی ماست .

به گفته وی؛  ما در عملیات بیت المقدس در آزادی خرمشهر 19 هزار اسیر گرفتیم آن هم با همه تجهیزات و سلاح مهمات یعنی دو لشکر با همه امکانات ، وقتی این اتفاق بزرگ رویداد دنیا به خود ترسید.

فرمانده سابق سپاه  ناحیه گرگان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که اگر ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ وقت  به مملکت ما آسیب نمی رسد، ابراز کرد: اکنون ترامپ هم با این همه زر تزویر و استراتژیک‎ که بکار می برد  نمی توانند جلوی این ایستادگی ملت عزیزمان را بگیرد چون مردم ما پشت رهبر شان ایستاده اند . و تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی ارتباط خود را با طبقه  محروم  بخوبی حفظ کند می توان گفت این نظام راهش را بخوبی پیدا کرده است.

شایان ذکر است قبل از سخنرانی جناب سرهنگ سیاه بالایی مداح اهل بیت آقای علی آبادی  به مداحی پرداخت ،و نمایشگاه عکس دفاع مقدس هم در داخل سالن و حیاط کتابخانه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها