خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبر داد :

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در قزوین

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: یادواره شهدای دانش آموزی قزوین در سالن کوثر برگزار خواهد گردید.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

رضا برزگر ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با بازگشایی مدارس، غبارروبی مزار شهدا، حضور دانش آموزان در نمازجمعه، تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و هم‌چنین خاطره گویی و روایتگری توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس برخی از برنامه های این سازمان برای هفته دفاع مقدس می‌باشد.
این مسئول تشریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا در ساعت 15:30 الی 17 روز دوشنبه 3 مهرماه در سالن کوثر یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان است.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین توضیح داد: این یادواره با حضور بیش از پانصد دانش‌آموز از مدارسی چون شاهد شهیدرجایی و دبیرستان پسرانه صدرا 1 برگزار خواهد شد.
ابراهیمی ادامه داد: در این مراسم از مسئولین استانی و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و مدافعان حرم نیز دعوت شده و سردار دقیقی مشاور فرمانده کل سپاه سخنران آن خواهند بود.
وی در بخش پایانی این گفت و گو یادآور شد: سازمان بسیج دانش آموزان استان قزوین هم‌زمان مشغول برنامه ریزی و اعزام دانش‌آموزان برای اردوهای راهیان نور نیز می‌باشد و اولین گروه در روز دوازدهم مهرماه اعزام خواهد گردید.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار