خبرهای داغ:
حجت الاسلام دلبری:

باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود نهادینه کنیم

حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهید مدافع حرم غلامعلی تولی گفت : باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود نهادینه کنیم تا این فرهنگ و ارزش دربین نسل های آینده ی ما نیز منتقل گردد.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۸۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام  دلبری در جمع شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهید مدافع حرم شهید غلامعلی تولی اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود نهادینه کنیم تا این فرهنگ و ارزش دربین نسل های آینده ی ما نیز منتقل گردد.

وی گفت : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه شهداء ، شهدای مدافع حرم را انسان هایی با سرشت پاک خواندند که الگویشان مکتب امام حسین (ع) بوده است .

امام جمعه شهرستان  گالیکش در ادامه خاطر نشان کرد : رعایت عفاف و حجاب واجب است و نباید ارزش های اسلامی به غیر اسلامی تغییر کند و در این راه می بایست مواظب ابزار جنگ نرم دشمن که همین تغییر ارزش هاست باشیم.

حجت الاسلام دلبری در پایان افزود: امروز حاکمیت سیاسی معنا ندارد و دشمن به دنبال استحاله فرهنگی است و ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود نهادینه کنیم تا این فرهنگ و ارزش دربین نسل های آینده ی ما نیز منتقل گردد.

در پایان این یادواره بسیجیان این روستا از نمایشگاه عکس شهدا که توسط حوزه عاشورا و پایگاه شهید چمران آماده شده بود بازدید نمودند.

انتهای پیام/

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها