معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه مردم خیر تا کنون سه میلیارد و 100 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند، گفت: تمامی کمک‌های مردمی قبل از بازگشایی مدارس بین 14 هزار دانش آموز تحت حمایت توزیع می‌شود تا بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر در کنار سایر همنوعان خود به تحصیل ادامه دهند.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۸۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها با مشارکت گسترده مردم نوعدوست استان با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار ‌شد، گفت: مردم  نوعدوست آذربایجان شرقی امسال نیز همچون سال های گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه ها زمینه تحصیل بی دغدغه و با آرامش را برای دانش آموزان  نیازمند فراهم کردند.                                      

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۹ مهر ماه در مدارس استان برگزار خواهد شد، گفت: ترویج فرهنگ همدلی و تقویت سنت انفاق و احسان در بین کودکان و نوجوانان از اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس است تا حس نوعدوستی و نیکوکاری در بین آنها نهادینه شود.                                                

شبان با اعلام اینکه 500 هزار پاکت برای جمع آوری کمک های دانش آموزان بین مدارس توزیع شده است، افزود: مردم خیر استان در سال گذشته چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.   

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد و با مشارکت آموزش و پروش، بسیج دانش آموزی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد، بیان کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #04۱*۸۸۷۷* با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.                                    

ارسال نظرات