انجمن سینمای جوان دفتر زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اقدام به اکران هر روز یک فیلم سینمایی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۸۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان با اشاره به اکران فیلم‌های دفاع مقدس در دفتر انجمن سینمای جوان زنجان گفت: بنا داریم فیلم‌های محبوب دفاع مقدس از جمله فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا و رسول ملاقلی پور که اغلب مردم خاطرات نوستالوژیکی با این فیلم‌ها دارند را اکران کنیم.

لیلا بیگلی با اشاره به لیست فیلم‌های در نوبت اکران برای هفته دفاع مقدس افزود: "فیلم دیده‌بان" یا "مهاجر" برای روز اول در نظر گرفته شده و فیلم‌های "از کرخه تا راین"، "آژانس شیشه‌ای"، "سفر به چزابه" و "قارچ سمی" نیز در روزهای آتی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی این کار را اقدامی نمادین برای زنده‌نگه داشتن رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: این فیلم‌ها از اول مهرماه تا پنجم این ماه از ساعت ٥ عصر در طبقه سوم فرهنگسرای امام خمینی(ره)، محل انجمن سینمای جوان اکران می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان حضور برای عموم را آزاد اعلام کرده و تصریح کرد: این برنامه اولین برنامه‌ای است که از سوی انجمن برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شده و یادآور خاطرات همه متولدین دهه ٦٠ است که با اغلب فیلم‌های دفاع مقدس خاطره دارند.

لیلا بیگلی فیلم "از کرخه تا راین" را یکی از این فیلم‌ها دانست و گفت: همه ما ایرانی‌ها با این فیلم خاطرهداریم و فکر نمی‌کنم کسی باشد که موسیقی این فیلم را نشنیده و نوستالوژی آن ایام را فراموش کرده باشد، قصد ما نیز اکران فیلم‌هایی است که به خود موضوع جنگ پرداخته و کمتر در تلویزیون پخش شده‌اند.

 

ارسال نظرات