خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان قزوین:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان قزوین اذعان کرد: امروز دشمن با سر دادن شعار اسلام وارد شده و با تجهیز اقتصادی و نظامی از سوی دولت‌های سعودی سبب ایجاد ناامنی، کشتار و اسیب‌های بسیار در منطقه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۰۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

حجت‌الاسلام شعبانی مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع که امروز داعش به نفس‌های آخر خود رسیده است اظهار کرد: حامیان و تجهیزکنندگان داعش بر تلاش هستند تا از راه‌های مختلف سیاست‌های خبیثانه خود را در منطقه پیش ببرند.
وی تبیین کرد: امروز طرح‌ها و برنامه‌های داعش تا حدودی با موفقیت همراه بوده است ولی خوشبختانه هدف اصلی آن‌ها که همان اشراف و تسلطشان برمنطقه است، بسیار دور از ذهن است.
این مسئول سوریه و عراق را از هم‌پیمانان اصلی ایران دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و ایالت متحده و دولت های این چنین به شدت در تلاش هستند که با ایجاد و حمایت از گروهک ها و رژیم های منحوسی چون داعش به کشورهای اسلامی ضربه بزنند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان قزوین تشریح کرد: امروز دشمن فهمیده است که در صورت حمله نظامی به کشورهای اسلامی توسط جوامع جهانی محکوم می‌شوند لذا با ایجاد گروهک‌های تروریستی چون داعش و ایجاد آشوب در سوریه، عراق و افغانستان سعی در ضربه زدن به اسلام را دارند.
شعبانی ادامه داد: امروز دشمن با سر دادن شعار اسلام وارد شده و با تجهیز اقتصادی و نظامی از سوی دولت‌های سعودی سبب ایجاد ناامنی، کشتار و اسیب‌های بسیار در منطقه شده است.
وی اضافه کرد: اگرچه دشمن با ندای اسلام در اجلاس‌ها و نشست‌ها سعی در جدایی اسلام داشت و آسیب‌های بسیاری را به جوامع اسلامی وارد کرد ولی خوشبختانه امروز شاهد هستیم که به هدف اصلی خود که همان اشغال کامل سوریه و عراق است اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.
این مسئول مطرح کرد: انروز بازیگران صحنه دشمن ضررهای بسیاری را متحمل شده اند و تا حد بسیاری چهره منفور و خبیثانه‌شان برای جهانیان آشکار شده است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان قزوین تشریح کرد: رهبر در سخنان خود به اقتدار نظامی و بالا بردن توان نظامی تاکید داشته و گفتند " برخی گمان می‌کنند قوای نظامی نیاز کشور نیست در حالی که اقتدار و امنیت ما را تضمین می‌کند"
شعبانی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: به نظر بنده این سفر تا قدری دشمن را ناامیدتر کرده و سبب شده که به جای قلدرمابی‌ها بیشتر از عقل و منطقشان کنند و منعطفانه‌تر رفتار نمایند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها