خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع اساتید و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با اشاره به تقارن آغاز علم و ادب با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، گفت: افتتاح این نمایشگاه در ورودی دانشگاه، تداعی گر دوران دفاع مقدس برای دانشجویان شده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۱۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد راه، روش و منش رزمندگان اسلام را برگرفته از نهضت عاشورا دانست.

 وی با بیان اینکه هدف سربازان حسین(ع)، انقلاب و مدافعان حرم، یکی است، اظهار کرد: دفاع از اسلام، قرآن و حریم امامت و ولایت، هدف ماست و این ایثار، رشادت ها، شجاعت، استکبارستیزی و دفاع از مظلومان، یادگاری از فرهنگ عاشوراست.

حجت الاسلام امیرنژاد عملکرد مدافعان حرم را استمراری از دفاع مقدس دانست و با اشاره به امنیت و اقتدار پایدار کشور، دانشجویان را به تلاش در سنگر علم و مجاهدت با نفس دعوت کرد و بر مسلح شدن جوانان به ابزار و تجهیزات جنگ نرم تاکید کرد.

نمایشگاه عکس و ماکت دفاع مقدس در ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دایر شد

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد تهدید دشمن را تهدیدی جدی قلمداد کرد و با بیان اینکه دشمن، دشمنی سخیف بی عقل و جاهل است، اظهار کرد: ما امروز در کمال توانمندی بوده و آمادگی کامل نیروهای نظامی مان، مانع و سد بزرگی بر سر راه عملیاتی شدن این تهدیدات است.

ارسال نظرات