اردوی زیارتی تفریحی خواهران پایگاه فدک حوزه مقاومت خدیجه کبری (س) در آستان مقدس امامزاده شاه‌غیب (ع) روستای زرنان از توابع شهرستان ازنا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ این اردو با شروع ماه محرم با هدف ایجاد همکاری و همفکری بین خواهران بسیجی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار صورت گرفت.
نادری سرگروه حلقه صالحین و سرپرست اردوی زیارتی امامزاده شاه غیب، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه اظهار داشت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مادران می‌توان کمک بزرگی به نشر اهداف اسلام کرد؛ چرا که مادران کانون خانواده هستند و بیشترین تاثیر را در خانواده دارند.

وی با اشاره به رسالت حضرت زینب (س) در کربلا تصریح کرد: هرگاه اسلام می‌خواهد از ایستادگی نام ببرد نقش زنان و مردان را با یک‌دیگر نام می‌برد، هر حرکت اثرگذاری که در جامعه است نقش زنان و مردان با یک‌دیگر بوده که این بینش اسلام است.

وی عنوان کرد: زنان ما باید بهترین اسوه‌شان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) باشد و تربیت شدگان این مکتب باشند، چون این افراد هم مادر و هم فرزند و نیز کانون عشق و علاقه و محبت بودند و با داشتن عفاف و حجاب و پاکی فعالیت‌های اجتماعی شان را هم انجام می‌دادند.
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات