خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه گفت: در برابر امر به معروف و نهی از منکر همه مسئولیم و باید هم در این زمینه با جدیت قدم برداریم.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

 

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در جمع پاسداران ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امروز باید بصیرت در دین داشته باشیم یعنی شناخت صحیح از دین داشتن، اگر بصیرت در دین درست شد حضور در صحنه هم درست می شود.
وی افزود: اگر باور و اعتقاد قلبی درست باشد کل مشکلات حل خواهد شد. رمز پیروزی رزمندگان اسلام هم همین بود، بهترین فرصت برای کسب ایمان و اعتقاد و باور الهی همین ماه محرم و صفر استا با گریه کردن برای ابا عبدالله الحسین آن را تقویت کنیم.
فاطمیان یادآور شد: ویژگی هایی چون ایمان و اعتقاد در امام و رهبر معظم انقلاب و همچنین در چهره پاسداران و بسیجیان چون شهید حججی قابل مشاهده است.
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: امام حسین (ع) خود و خانواده اش را فدا کرد برای احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، به فرمایش امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشت که واقعا هم همینطور است.
وی در ادامه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و عنوان کرد: در برابر امر به معروف و نهی از منکر همه مسئولیم و باید هم در این زمینه با جدیت قدم برداریم.
فاطمیان در خاتمه بیان کرد: دشمن با جنگ نتوانسته نظام جمهوری اسلامی را از پا در آورد و روی به تهاجم فرهنگی آورده است و با ترویج بی دینی و بی بند و باری سعی در تخریب عقیده و ایمان جوانان دارد که باید خیلی هوشیار باشیم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها