خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهردار و شورای شهر با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۶۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در سومین روز از هفته دفاع مقدس پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهردار، شورای شهر اقبالیه، رئیس کمیته امداد و دیگر ادارات با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حاشیه این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: امروز ما در مباحث کلانی به خود کفایی رسیده ایم و دشمنان به جای جنگ سخت که در آن شکست خورده است به دنبال جنگ نرم است در حالی که رهبر معظم انقلاب از سالها بیش تا به امروز بار ها در خصوص جنگ فرهنگی تذکر داده اند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه در زمان جنگ هیچ گونه تجهیزات و امکانات به روز نداشتیم با سلاح ایمان و توکل بر خدا رزمندگان توانستیم بر رژیم بعث عراق پیروز شویم دشمنی که تا دندان مسلح و بود و تحت حمایت استکبار جهانی بود.
فاطمیان یادآور شد: وظیفه همه ما این است که با تلاش شبانه روزی خود دراین جبهه هم به پیروزی برسیم و دشمنان انقلاب اسلامی مهمترین مسئله ای که در این روز ها دارند.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها