استاندار سمنان در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه با مواد مخدر به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد و نگفتن‌ دغدغه‌ها هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ محمد رضا خباز استاندار سمنان در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان که با حضور مدیران ارشد استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر جلساتی که در استان سمنان برگزار می‌شود، با برنامه‌ریزی دقیق باشد و یک‌سری فعالیت‌های مهم در خصوص مبارزه با مواد مخدر تصویب شود.

وی افزود: باید بدانیم که در امر مبارزه با مواد مخدر کجای کار هستیم و به کجا می‌خواهیم پیش برویم و برنامه‌های لازم و دقیق انجام دهیم و بتوانیم بازخوردهای فعالیت‌های خود را بررسی کنیم.

استاندار سمنان عنوان کرد: باید ببینیم برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد از چه ابزارهایی می‌توانیم استفاده کنیم تا نتیجه‌های لازم به دست بیایید.

خباز با اشاره به آغاز ماه محرم‌الحرام و اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان سمنان بیان کرد: باید بسته‌های موضوعی لازم و مناسب در اختیار روحانیون و مبلغان درباره مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد تا آگاهی‌بخشی به مردم انجام شود.

وی تصریح کرد: باید جلساتی برای ائمه جماعاتی که در محله‌ها مستقر هستند، به‌منظور تنویر افکار عمومی در خصوص این مواد بسیار خطرناک برگزار شود و ائمه جماعات این خطر را به گوش مردم برسانند.

دکتر خباز تصریح کرد: قلب انسان از دیدن کودکانی که در خانواده‌های معتاد زندگی می‌کنند، متأثر می‌شود و باید برای عملکرد بهتر مبارزه با مواد مخدر واکاوی صورت گیرد و با هم‌افزایی تمام دستگاه‌های دولتی به مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

وی گفت: نگفتن‌ها هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند و باید با راه‌حل‌های درست حتی با تلخ‌ترین زبان در این بخش ورود پیداکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها