با حضور استاندار سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان درخواست تسهیلات 14 واحد صنعتی به ارزش 190 میلیارد ریال و اشتغال 99 نفر مطرح و بررسی شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۷۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر همکاری بیشتر بانکها با واحدهای صنعتی گفت: بانکهایی که درسال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند، امسال در پرداخت تسهیلات جبران کنند؛ تا باعث رونق واحدهای صنعتی معدنی و کشاورزی استان  شود.

وی افزود: در سال 95 مبتدی بودیم و در سال جاری باید از تجربه سال گذشته استفاده کنیم و با تلاش بیشتر شاهد رشد بیشتر در بخش پرداخت تسهیلات در هفته های آتی باشیم.

همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز خاطرنشان کرد: ما نسبت به شعار سال تکلیف داریم و مدیران بانکها باید ضمن رصد امور، با سرعت عمل بیشتری تسهیلات مصوب شده در کارگروه را ظرف 45 روز پرداخت کنند.

شایان ذکر است: در هفتاد و نهمین جلسه کارگروه رونق تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات 470 واحد تولیدی استان در این کارگروه بررسی که 1129 مصوبه در جهت رفع موانع پیش رو به تصویب رسیده است؛ تاکنون 57% از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان اجرایی شده و در این جلسه درخواست تسهیلات 14 واحد صنعتی به ارزش 190 میلیارد ریال و اشتغال 99 نفر بررسی شد.

گفتنی است؛ ارائه گزارش پایش تسهیلات رونق تولید و گزارش لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان، گزارش عملکرد بانکهای عامل استان درخصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید در بخشهای صنعتی معدنی و کشاورزی، و بررسی مشکلات بانکی، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و امور زیربنایی واحدهای تولیدی تیراژه رنگ پارس گرمسار، رنگین فام کومش سمنان، عالی پردازان آتیه گرمسار، شن و ماسه پایدار تابان گرمسار، و متالوژی خلاق صنعت سرخه از جمله دستورات هفتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها