یک بسیجی تولید کننده در گفتگو با «بسیج»:

اشتغال زایی و تولید با شرایط رکودی بازار ایران بسیار دشوار است

اموی میلان گفت: میزان تولید و اشتغال زایی با وجود شرایط رکودی بازار ایران بسیار دشوار خواهد بود و با این رویه اقتصادی ایران خیلی از تولیدی‌ها به سمت ورشکستگی می‌روند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۹۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
اشتغال زایی و تولید با شرایط رکودی بازار ایران بسیار دشوار است
علی اموی میلان یکی از تولید کنندگان بسیجی موفق استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره میزان اشتغال زایی که ایجاد کرده است اظهار داشت: از سال ۹۳ که با راه اندازی یک کارگاه بافندگی جوراب مشغول بودم توانستم تا به سال ۹۶ برای ۷ نفر اشتغال زایی کنم. این در حالی است که وضعیت بازار با وجود واردات از کشور چین مختل شده است و بسیاری از تولیدی‌ها در شرایط بحرانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سرمایه محدودی برای راه اندازی این کارگاه بافندگی داشتم افزود: مقدار سرمایه‌ای که برای کارگاه بافندگی جوراب در استان آذربایجان غربی فراهم شد ۳۰ میلیون تومان است که بسیج سازندگی در قالب یک وام واریز کرد، و ۱۵ میلیونی که پس انداز داشته ام از سر گرفته شد و این در حالی است که جانب دولت هیچ حمایتی صورت نگرفت.

این تولیدکننده بسیجی در خصوص درآمدی که از کنار این تولیدی کسب می‌کند گفت: درآمد سالانه کارگاه ۱۲ میلیون سود خالص است که به دلیل ظرفیت‌های محدود و نبود بستر‌های کافی این سود در حداقل ممکن است. میزان تولید سالانه کارگاه بافندگی جوراب، ۱۵ هزار جفت است. این میزان از تولید و اشتغال زایی با وجود شرایط رکودی بازار ایران بسیار دشوار خواهد بود و با این رویه اقتصادی ایران خیلی از تولیدی‌ها به سمت ورشکستگی می‌روند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار