خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج):

امروز شما سربازان خط مقدم اقتدار نظام هستید

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز شما سربازان خط مقدم اقتدار نظام هستید و نقش اساسی در برقراری امنیت جمهوری اسلامی دارید .
کد خبر: ۸۹۲۳۹۱۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع سربازان تیپ 82 صاحب الامر (عج) ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین بیان کرد : امروز شما سربازان خط مقدم اقتدار نظام هستید و نقش اساسی در برقراری امنیت جمهوری اسلامی دارید .
فرمانده تی 82 با یاد آوری ایثارگریهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد : صدام با اهدافی به ایران حمله کرد که اولین آن الحاق استان خوزستان به عراق بود ،دومین هدف او تسلط بر اروندرود و در آخر هم ساقط کردن انقلاب اسلامی بود .
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : عراق با پشتیبانی اعراب منطقه با این هدف که سه روزه خوزستان را تصرف کند به ایران حمله کرد اما بعد از 34 روز ایستادگی نیروهای مردمی ،خرمشهر را تصرف کرد و به آن اهداف خود دست پیدا نکرد .
هاشم آذربایجانی افزود : در جنگ دو مقطع داشتیم ، یک مقطع تهاجم دشمن بود که تا ده کیلومتری اهواز پیشروی کرد و یک مقطع هم عملیاتهای رزمندگان ایران بود که علاوه بربازپس گیری مناطق اشغال شده در داخل خاک عراق هم نفوذ کردند و کار به جایی رسید که عراق به شش قطعنامه ای که شورای امنیت صادر کرد و خواسته های جمهوری اسلامی در آن لحاظ شده بود را قبول کرد .
فرمانده تی 82 صاحب الامر(عج) به سربازان حاضر گوشزد کرد و گفت : امروز امنیت و آرامشی که در کشور حکمفرماست مدیون رشادت ها رزمندگان و ریخته شدن خون جوانان این کشور است و اگر امروز می بینید ایران به عنوان یک کشور بزرگ در جهان مطرح است به خاطر صیر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگریهای رزمندگان می باشد .
در پایان مراسم از سربازان نمونه تیپ و متاهلین تجلیل بعمل آمد .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها