خبرهای داغ:
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید نگاه حزبی و جناحی کنار گذاشته شود، گفت: اگر در انجام این ماموریت هماهنگی و همکاری لازم وجود داشته باشد به طور قطع به رسالت اصلی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی که بزرگ‌ترین امر به معروف است عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

پرهیز از نگاه حزبی و جناحی در اجرای امر به معروف/ باور نداشتن حضور دشمن و وجود جنگ مشکل جامعه امروزبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در گردهمایی مشترک روسای ستادهای صیانت از حقوق شهروندی  و امر به معروف استان همدان با تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از گذشت 38 سال از انقلاب و دفاع مقدس در برخی موضوعات تکلیف مهمی بر دوش است  که اجرای فریضه مهم  امربه معروف و نهی از منکر از جمله آن است.

وی اولین قدم در انجام امربه معروف را وجود یک  جوشش درونی  دانست و عنوان کرد: اگر در صورت مشاهده منکر منقلب شدیم به طور قطع در این  خصوص می‌توانیم تاثیرگذار باشیم در غیر این صورت آسیب بسیار شدید خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با بیان اینکه مشکل جامعه امروز در این است که حضور دشمن و وجود جنگ را باور ندارد، افزود:  اگر این باور ایجاد شود که در شرایط امروزی  در  حال جنگ با دشمن هستیم و برنامه‌ریزی جنگ دشمن فعال است به طور قطع به گونه ای دیگر عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور  پاسداران  تیپ 32 انصارالحسین(ع) در نوار مرزی کشور گفت: دشمن به وفور امکانات و وسایلی  که ملت را از راه  اصلی دور می‌کند به کشور وارد و توزیع می‌کند که از جمله آنها مشروبات الکی و وسایل آرایشی است که به صورت رایگان وارد کشور می‌کند و این امر حاکی از آن است که با دشمن در جنگ  متفاوتی درگیر هستیم.

سردار مجیدی به جنگ نرم دشمن و گستردگی آن اشاره و تصریح کرد: در جنگی که دشمن در پیش گرفته ابزارها متفاوت و به شیوه توپ و تانک نیست به طوری که  از طریق فضای مجازی ما را به شدت بمباران می‌کند و کسی آن را درک نمی‌کند.

* لزوم گسترش فعالیت شوراهای امربه معروف و نهی از منکر

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی با بیان اینکه دشمن در این فضا  به گونه ای وارد عمل شده  که انسان قادر به بازگویی حرکات عجیب و زشت آن نیست، گفت: اگر این باور درونی را دریافتیم که  با دشمن وارد چنین جنگی شده‌ایم و در حال جنگ هستیم به گونه ای دیگر وارد عمل خواهیم شد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان همدان پایه امربه معروف  را توجه و اهتمام به نماز معرفی و تاکید کرد: در دستگاه‌های اجرایی ما تاچه حد به نماز اهمیت می دهند؟

وی با تأکید بر ضرورت تقویت نماز جماعت در جامعه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم حرکتی داشته باشیم باید ابتدا به این سمت حرکت کنیم چراکه نماز بازدارنده از منکرات است و در این خصوص لازم است که ابتدا از مسئولین  دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کار را شروع کنیم.

سردار مجیدی  بر لزوم گسترش فعالیت شوراهای امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد:  اجرای امر به معروف و نهی از منکر مسئولیتی بسیار سنگین است و  حرکت جمعی و  همکاری همگان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید نگاه حزبی و جناحی کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه‌ها جای خود اما اگر در انجام این ماموریت هماهنگی  و همکاری لازم وجود داشته باشد به طور قطع به موفقیت و رسالت اصلی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی که بزرگ‌ترین امر به معروف است عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات