مسوول سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با «بسیج»:

بسیج فقط متعلق به ایران نیست/ عضویت در بسیج یعنی نپذیرفتن سلطه استکبار

سردار غلامی گفت: بسیج فقط متعلق به ایران نیست و فرهنگی است که مرز نمی شناسد و عضویت در بسیج به منزله نپذیرفتن سلطه استکبار است.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

سردار نعمان غلامی مسوول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دشمنان ما در بعد جنگ نرم به دلیل وجود بسیج به یک بن بستی برخوردند و معتقدند که تشکیل گروه های مقاومت مردمی در کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه برگفته از نگاه بسیج است، گفت: بسیج فقط متعلق به ایران نیست و فرهنگی است که مرز نمی شناسد و عضویت در بسیج یعنی نپذیرفتن سلطه استکبار.


وی در ادامه با اشاره به شاخص های انقلابی‌گری اظهار داشت: انقلابی گری در سه بعد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تعریف می شود و استقلال سیاسی یعنی اینکه فریب شیوه‌های مختلف دشمن را نخوریم و در هر موقعیتی، مراقب استقلال داخلی، منطقه‌ای و جهانی باشیم و انقلابی گری در اقتصاد به منزله تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به بیگانگان و استقلال فرهنگی یعنی انتخاب سبک زندگی اسلامی و نه گفتن به فرهنگ بیگانگان.


سردار غلامی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج برگرفته از ریشه های انقلاب اسلامی است و مهمترین شعارش، مقابله با تفکرات غربی و استکبار جهانی است.

ارسال نظرات