فرماندار بن گفت: موسسه آبشار عاطفه ها جهیزیه 40 نو عروس در شهرستان بن را تأمین کرد.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کمال اکبریان در جلسه مسؤلان شهرستان بن با موسسه آبشار عاطفه هااظهار کرد: فعالیت های سازمان های مردم نهاد در خدمت به مردم قابلیت ارزش گذاری مادی ندارد.

وی با بیان اینکه نمایندگی این موسسه در شهرستان بن باعث گشایش گره های بزرگ در معیشت نیازمندان شده است خاطرنشان شد: کمک به نیازمندان یکی از اموری است که در دین اسلام بسیار به آن سفارش شده است.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشارعاطفه‌ها در این نشست عنوان داشت: در شهرستان بن 40 جهیزیه نوعروس، دو خودرو حاوی سبدکالا و پوشاک و 120 میلیون ریال وجه نقد تحویل نیازمندان داده شده است.

محمدجواد فولادپور خاطرنشان کرد: 20 خانوار نیازمند جدید در این هفته جاری در شهرستان بن شناسایی و تحت پوشش این موسسه قرار گرفتند.

وی به اردو سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس اشاره کرد و افزود:  30 نفر از معلولان این شهرستان به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

فولاد پور با بیان اینکه اهداف این موسسه ترویج ازدواج آسان، درمان رایگان و تهیه لوازم خانگی برای نیازمندان است تاکید کرد: این موسسه در تلاش است تا از بحث مصرفی، خارج و در جهت اشتغال زایی برای نیازمندان اقدام نماید.

به گفته وی موسسه آبشار عاطفه ها داری 380 شعبه در کل کشور و 270 هزار جمعیت تحت پوشش است که سال گذشته 8 هزار و 888 جهیزیه توسط این موسسه در کل کشور تأمین شد.

قابل ذکر است: نمایندگی موسسه آبشار عاطفه ها از چهار سال پیش در شهرستان بن تأسیس و فعال است.

ارسال نظرات