با اجرای طرح صدور قبض آنلاین آب بها برای روستائیان کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ میلیون تومان در هزینه‌ها صرفه جویی شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۴۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار از قرائت، صدور و پرداخت آنلاین قبوض آب برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمدسیستمی بهره برداری کرد که تمام مراحل قرائت تا پرداخت آب بها به صورت کاملا الکترونیک و بدون دخالت انسانی صورت می‌گیرد و امکان پرداخت درب منازل برای روستائیان فراهم شده است.
مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: علاوه بر افزایش اعتماد مشترکان، حذف هزینه رفت و آمد به شهر برای پرداخت قبض، افزایش سرعت و کیفیت قرائت، رسیدگی سریع به شکایت و گلایه مندی روستائیان، حذف گلوگاه‌های فساد در چرخه قرائت تا پرداخت قبض، حفاظت از محیط زیست با حذف تدریجی قبض کاغذی از مزایای این شیوه است.
فیض اله پاسره افزود: سالانه نزدیک به ۴۰ میلیون تومان برای صدور قبض‌های کاغذی هزینه می‌شد که با اجرایی شدن این روش هزینه‌ها را به زیر ۷ میلیون تومان رساندیم.
مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: سیستم آنلاین قرائت، صدور قبض و پرداخت آنلاین درب منازل، برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا درآمد و از این پس روستائیان با حذف هزینه‌های زائد و اطمینان ۱۰۰ درصدی، آب بهای خود را پرداخت می‌کنند.
فیض اله پاسره افزود: در مرحله اول این طرح، شهرستان بویراحمد به عنوان پایلوت انتخاب و ۴ هزار مشترک این شهرستان از خدمات این روش نوین بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: این طرح هم اکنون برای همه استان عملیاتی شده و به جای استفاده از خدمات ۱۹۸ نیروی آبدار، ۴۳ نفر وظیفه قرائت قبض‌ها را بر عهده خواهند داشت و از ظرفیت سایر آبدار‌ها برای خدماتی از جمله تعمیرات، کلر زنی و تاسیسات استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: یک دستگاه تلفن همراه، پرینتر همراه و دستگاه پرداخت ابزار مورد استفاده در این روش است که با نظارت کامل اداره مشترکان، توسط ۴۳ آبدار به روستائیان استان خدمت رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات