خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا با به کارگیری عملیات‌های نیابتی به دنبال نفوذ و ورود به ایران است، گفت: آمریکا نه تنها موفق نشده بلکه ما توانستیم در کنار اسراییل خیمه زده و آن‌ها را در محاصره قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۶۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

آمریکا با عملیات‌های نیابتی به دنبال نفوذ و ورود به ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دومین سالگرد شهدای مدافع حرم گردان 154 تکاور حضرت علی اکبر(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گردان 154 تیپ انصارالحسین(ع) در دفاع مقدس افتخار آفرینی‌هایی کردند که همواره آوازه این گردان در شمال غرب، غرب و جنوب کشور به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه گردان 154 تیپ انصار الحسین(ع) در عملیات‌های اوایل جنگ و تا عملیات‌های بزرگ اواخر جنگ نقش آفرینی‌های بی‌نظیری کردند، افزود: امروز نیز فرصتی شده که با دشمنان در خارج از مرزهای کشور درگیر شده و همین گردان در خط مقدم دفاع قرار گرفته و شهدایی نظیر شهیدان مصطفوی، کرمی و صانعی در راه دفاع از حرم تقدیم کرده که استان همدان باید همواره به این ارزش ها افتخار کند.

مجیدی با بیان اینکه اخیرا زمزمه‌های نگران کننده و دلخراشی به گوش می‌رسد که چرا جنگ دفاع مقدس نام‌گذاری شده است، گفت: در دفاع مقدس ایران اسلامی با رعایت تمامی الزامات در مقابل دشمن جنگید.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه دفاع مقدس و تقدس این جنگ هیچ وقت نباید فراموش شود، تصریح کرد: دشمن هنگام حمله به جمهوری اسلامی ایران با همه‌ ظرفیت‌ها به ایران حمله کرد.

مجیدی با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس فقط جنگ بین ایران و عراق نبود، بیان کرد: شواهد نشان دهنده این است که استکبار در پشت سنگر این جنگ قرار داشت.

وی با بیان اینکه دشمن 31 شهریور را بهترین زمان برای تهاجم به ایران برآورد کرده و امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کرد، گفت: در آن زمان عراق تهاجماتش را در طول مرزهایی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه دشمن در ذهن خود نقشه تصرف ایران در عرض یک هفته را پرورانده بود، تأکید کرد: مردم میهن دوست جمهوری اسلامی ایران 34 روز بدون هیچ سلاحی و دست خالی جلوی پیشروی دشمن را در خرمشهر گرفتند.

مجیدی با اشاره به اینکه عراقی‌ها توانستند در مرحله‌ اول حمله خود 16 هزار کیلومتر از خاک کشور ایران را تصرف کنند، اظهار داشت: در مرحله‌ دوم حمله عراقی‌ها توانستیم از پیش روی و سرکشی دشمن جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان نیروهای مسلح، ارتش و سپاه به نتیجه‌ای رسیدند که در مقابل دشمن باید عملیات‌های بزرگ اجرا کرد، تأکید کرد: در دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل دشمنی که از نظر تجهیزات هیچ کسری نداشت مقابله کند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه در هیچ برهه‌ای از دفاع مقدس امکانات و تجهیزات جمهوری اسلامی ایران با امکانات دشمن برابری نکرد، اظهار داشت: ما برای جبران کسری تجهیزات و نبود امکانات علیه عراق عملیات شبانه طراحی‌ می کردیم.

مجیدی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس برای دورکردن خرمشهر از زیر آتش دشمنان مجبور به ورود کشور عراق شدیم، افزود: امام راحل تأکید داشتند که اگر قرار است به مردم آسیب برسد رزمندگان حق ورود به خاک کشور عراق را ندارند که این نوع برخورد ما با دشمن همان دلیل تقدس دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اگر جنگ بین ایران و عراق 8 سال بود ایران اسلامی پایبند به برخی عقاید و احکام بود، عنوان کرد: در حالی دو سال قبل شاهد بازگشت 164 شهید غواص به کشور بودیم که دست بسته و با تیر عراقی‌ها به صورت جمعی شهید شده بودند متوجه شدیم که دشمن به هیچ قید و شرطی وابسته نیست.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در هیچ زمانی از جنگ 8 ساله به خود اجازه استفاده از سلاح شیمیایی را نداد، تصریح کرد: اما دشمن در استفاده از سلاح‌ها و بمباران‌های شیمیایی علیه ایران دریغ نکرد.

مجیدی اظهار داشت: هنوز با گذشت 36 سال از جنگ تحمیلی نیروهای نظامی ما که به کشورهای خارجی می‌روند از آن‌ها سوال می‌شود که فرماندهان ایران چگونه توانستند عملیات والفجر 8 را طراحی‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل زمزمه‌هایی که به گوش می‌رسد چرا جنگ را دفاع مقدس نامیدند و باید در جامعه بصیرت افزایی کرد، تأکید کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند در مسایلی که مبتلا به آن هستیم باید نسبت به آن‌ها بصیرت‌افزایی و گفتمان سازی شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم و مسئولان باید بدانند که دشمن اصلی ایران آمریکا است، عنوان کرد: با مذاکرات انجام و اثبات ایران در حوزه سلاح‌های هسته شاهد برخوردهای ناپسند آمریکا بودیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه از رییس جمهور برای موضع گیری درست ایشان در سازمان ملل تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در باب دوستی با ایران نبوده و نیستند.

وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا درگیری با ایران است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های متعدد خود تأکید دارند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مسئولان باید این موضوع را فهمیده و درک کنند اما این در حالی است که شاهد هستیم برخی مسئولان چه طور شتابان به سمت آمریکا می روند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است، عنوان کرد: در کشور ایران اسلامی مسئولان باید انقلابی باشند.

مجیدی با تأکید بر اینکه هنگام سازش آمریکا تمام قد در مقابل ایران ایستاد، تصریح کرد: هر کجا که در مقابل آمریکا ایستاده و مقاومت کردیم آن‌ها عقب نشینی کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با به کارگیری عملیات‌های نیابتی به دنبال نفوذ و ورود به ایران است، بیان کرد: آمریکا نه تنها موفق نشده بلکه ما توانستیم در کنار اسراییل خیمه زده و آن‌ها را در محاصره قرار دهیم.

مجیدی با بیان اینکه دفاع مقدس به دلیل نابرابری و ناجوانمردی‌های دشمن تقدس داشته و دارد، تأکید کرد: دشمن با جمهوری اسلامی ایران سر سازش ندارد و مسئولان کشور غفلت نکرده و با دشمن سازش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات