خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه نهبندان:

دفاع و حمایت از نظام و انقلاب ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در ناحیه نهبندان گفت: امروزه نیز با گذشت چند دهه از دفاع مقدس هنوز هم مدافعان و حامیانی هستند که برای این نظام وانقلاب سر می دهند چرا که کمک به جامعه مسلمانان یک مسئله اعتقادی است و تفاوتی در مذهب ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مرادی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نهبندان در همایش وحدت و ولایتمداری عشایر نهبندان با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم الحرام ماه حزن و اندوه گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم مفهوم بسیاری دارد چرا که دفاع مقدس امتداد عاشوراست.

وی افزود: سنت و تدبیر الهی بر این است که باید مردم با ایستادگی و مقاومت و تلاش و مجاهدت ارزش ها و پیام عاشورا را ادامه داده و دفاع نمایند و خداوند در قرآن کریم بشارت داده است که اگر در مسیر حق ایستادگی کرده و استقامت بورزید پیروزی و نصر از آن شما خواهد بود.

مرادی تصریح کرد: در جریان عاشورا و دفاع مقدس 3 عنصر باعث پیروزی شد ه اند ا- عنصر حماسه، عنصری که در جریان عاشورا و دفاع مقدس به عنوان روح این جریان ها دیده می شود و دشمن در پی نابودی روح حماسی است چرا که خوب می داند اگر روح حماسی را ازبین ببرد باعث انحطاط و انزوای ملت های شده و این شکست در پی دارد و هدف دشمن جایگذاری روح احساسی و عاطفی به جای روح حماسی است و می خواهد روح احساسی و عاطفی را پر رنگ جلوه دهد تا ملت و مردم از روح حماسی دور مانده و غافل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه نهبندان دومین عنصر پیروزی جریان عاشورا و دفاع مقدس را عنصر پیام معرفی کرد و گفت:در جریان عاشورا و دفاع مقدس تمام حرکات و اعمال و اقدامات اصحاب امام حسین(ع) و شهدا دارای پیام بوده است.

مرادی سومین عنصر پیروزی جریان عاشورا و دفاع مقدس را مظلومیت دانست که این عنصر مهمی است چرا که یاران و اصحاب امام حسین(ع) در عاشورا و رزمندگان دفاع مقدس در جبهه جنگ با مظلومیت جنگیدند و مقابله کردند تا پیروز شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف این دو جریان حفظ ارزش ها و اسلام بوده است اضافه نمود: مقابله با استکبار و دفاع از ارزش ها هنوز هم ادامه دارد و خواهد داشت و وظیفه ما مسلمانان است ، چنانچه هم نوع ما در هر جا و هر نقطه از جهان اسلام نیاز به کمک داشت به یاری او بشتابیم چرا که این دفاع از ارزش ها را قرآن ومکتب به ما داده است.

مرادی اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی است تا پشتیبان ولایت فقیه و مدافع ارزش ها باشیم چرا که در مقابل خون شهدا از ما سوال خواهد شد که چه کرده اید و آیا بر اهداف ما استوار و پایدار بوده ایدو مدافع ارزش ها هستید؟

وی افزود:امروزه نیز با گذشت چند دهه از دفاع مقدس هنوز هم مدافعان و حامیانی هستند که برای این نظام وانقلاب سر می دهند چرا که کمک به جامعه مسلمانان یک مسئله اعتقادی است و تفاوتی در مذهب ندارد شیعه و سنی هر دو برادرند و در کنار هم با صلح و وحدت زندگی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار