خبرهای داغ:
فرمانده سپاه رامهرمز از اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی در اهواز اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های گوناگونی در سطح شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود که یکی از مهمترین آنها اعزام اکیپ‌های پزشکی از سوی سپاه پاسداران به مناطق محروم این شهرستان است.

وی در همین ارتباط توضیح داد: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس امسال اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم بخش سلطان‌آباد شهرستان رامهرمز اعزام می‌شوند و به ویزیت رایگان بیماران این بخش می‌پردازند.

فرمانده سپاه رامهرمز بیان کرد: در این اکیپ‌های پزشکی پزشکان عمومی و متخصصان رشته‌های گوناگون از جمله متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان و متخصص داخلی حضور دارند و بیماران را معاینه می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های قبلی اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم پیش بینی می‌شود در این برنامه بیش از 400 نفر از بیماران به صورت رایگان ویزیت شوند.

میرعلائی با بیان اینکه در طول ایام سال اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم رامهرمز اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در سال 1395 بیش از 7 مرحله بیماران مناطق محروم این شهرستان توسط پژشکان اعزامی به صورت رایگان ویزیت شدند و تعدادی از آنها که نیاز به بیستری شدن داشتند نیز به صورت رایگان مراحل درمان خود را طی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از مناسبت‌های ملی مانند هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه مبارک فجر نیز اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم رامهرمز اعزام می‌شوند و بیماران را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

میرعلائی یکی از اقدامات سپاه در رامهرمز محرومیت‌زدایی اعلام کرد و افزود: در این راستا کارهای زیادی صورت گرفت که یکی از آنها ساخت خانه برای محرومان است. کار ساخت 10 واحد از این خانه‌ها پایان یافت و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

فرمانده سپاه رامهرمز بیان کرد: این خانه‌ها در نقاط مختلف شهرستان از جمله روستای دوکوهک، روستای شاه ابوالقاسم و حومه غربی رامهرمز برای محرومان و مستضعفان منطقه ساخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها