مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

نباید از روی عادت به محرم نگاه کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در آیین عزاداری در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه هر چند پوشیدن لباس سیاه در ایام شهادت ائمه معصومین بویژه در ایام محرم بیانگر اظهار محبت و دوستی به ائمه اطهار است ولی نباید از روی عادت فقط چند روزی لباس سیاه پوشید و هدف و مرام نهضت عاشورا را درک نکرد.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۲۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر هدف قیام حضرت امام حسین(ع) را اصلاح سیره رسول اکرم(ص) و احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر عنوان و بیان کرد: باید در کنار عزاداری وگریستن بر مظلومیت امام حسین (ع) اهداف نهضت عاشورا را به جامعه منتقل کنیم.

وی ولایت را چراغ راه جامعه دانست و تاکید کرد: ولایت چراغ راه بشریت و عامل رساندن انسان به سعادت دنیوی و اخرویست و بدون ولایت یعنی قدم برداشتن در تاریکی و ظلمات است.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر در رکاب و همراه ولایت فقیه بودن را یک اصل مهم معرفی و افزود: هر چه داریم به برکت ائمه معصومین و در زمان غیبت در سایه ولایت فقیه است و باید با قدرت وشجاعت در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) همه هستی اش از جان، مال و فرزندانش را برای اصلاح امت و احقاق حق هزینه کرد و امروز وظیفه ما تبیین و ادامه دهنده مرام و هدف آن حضرت و پیروی محض و بی چون چرا از نائب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها