همزمان با هفته دفاع مقدس در روستای گورانسراب خلخال برگزار شد/
همزمان با هفته دفاع مقدس در روستای گورانسراب خلخال یادواره شهدای حوزه خواهران با محوریت شهیده مرجان نازقلیچی و شهدای روستای گورانسراب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

 به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، همزمان با هفته دفاع مقدس  یادواره شهدای حوزه خواهران با محوریت شهیده مرجان نازقلیچی درمسجد جامع روستای گوانسراب خلخال برگزار شد.

در این یادواره سرهنگ دوم جهانبخش عطایی در سخنانی ضمن اشاره به حماسه عظیم دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی گفت: دفاع مقدس در امتداد حماسه عاشورا بوده و این حماسه همچنان به دست رزمندگان و شهدا در تاریخ به نام ایران ثبت شد.

وی تفکر بسیج را حافظ کنونی کشور عنوان و گفت: تفکر بسیجی بود که با هدایت ولی فقیه زمان در مقابل کفر صف کشید و از کشور دفاع کرد و اکنون در یادواره کسانی هستیم که برای دفاع از کشور سرو جان و نشناختند و با گذشت از زندگی خود، آرزوی خود به آرمان دیرینه خود یعنی حفظ عزت و شرف دست یافتند.

وی یاد و خاطره شهیده مرجان نازقلیچی ازشهدای منا را گرامی داشت و گفت: نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بودو آنان همواره با پیشتیبانی از رزمندگان در پشت جبهه یاری گر سربازان اسلام و ایران بودند.

 در این مراسم حجت الاسلام خیر الله صالحی در سخنانی به ریشه کثیف وهابیت و حمایت آنان از جنایت ها در کشورهای اسلامی اشاره وگفت: وهابیت با هزینه سنگین جنایات بی شماری را در بلاد اسلامی انجام می دهد که برای پیشگیری از این جنایات وحدت ملت های اسلامی نیاز است.

صالحی گفت: اگر اقتصاد منطقه وارد رکود شده، اگر کشور ها دچار بحران امنیتی شده اند ، اگر جنگ وخونریزی و برادرکشی در کشورهای حماسه و خاورمیانه رنگین شده  همه به خاطر وهابیت وخیانت روشن آنان در یاری مستکبران است.

وی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای منا و شهیده مرجان ناقلیچی گفت: به خاطر عدم مدیریت کشور عربستان در سال های گذشته شاهد شهادت صد ها نفراز مردم مسلمان ایران در سفر حج بودیم که دولت آل سعود توان مدیریت حج اسلامی با حضور زائران کشورها نداشت و  حتی با وجود این مشکل در زمان حادثه منا اجازه نداد تا کمک های سایر کشورها نجات مردم را رقم بزند.

در این مراسم گروه سرود  روستای طولش  به اجرای سرود  پرداخت و کلیپی از شهدای روستای گورانسراب خلخال پخش و با مدیحه سرایی یادو خاطره آنان گرامی داشته شد.

 به گزارش ازناو ، این یادواره که با استقبال شایسته مردم روستایی گورانسراب وخلخال برگزار شد با خاطره گویی  یکی از یادگاران و رزمندان دوران دفاع مقدس و فرمانده توپخانه تیپ رسالت به خاطره گویی از شهیدان روستای گورانسراب خلخال پرداخت.

 

منبع:ازناو

ارسال نظرات