نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: اساس اسلام برمبنای «امربه‌معروف و نهی از منکر پایدار» و سر خم نکردن ملت ایران در برابر دشمنان ناشی از این فریضه الهی است.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۷۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در همایش تجلیل از فعالان عرصه «امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان» گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی برای ملت ایران است و همگی وظیفه داریم این گنجینه را هر ساله مرور کنیم.


وی گفت: باید به جایگاه «امربه‌معروف و نهی از منکر» بیشتر توجه کنیم و تک تک جامعه نسبت به این قضیه مسئول هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اساس اسلام برمبنای «امربه‌معروف و نهی از منکر پایدار» است، تصریح کرد: باید در جهت احیای این فریضه الهی گام برداریم و جلوی بدی‌ها را بگیریم و خوبی‌ها را در جامعه رواج دهیم و در این راستا به مسئولین تذکر داده شود چراکه اصول دین بوده و به عنوان خیرخواهی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: «امر‌به‌معروف و نهی از منکر» فریضه بزرگی است که تمام فریضه‌های دیگر براساس آن انجام می‌شود و ایستادگی و سر خم نکردن ملت ایران در برابر دشمنان، ناشی از این امر الهی است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: باید همه با هم دلسوزانه در این وادی قرار بگیریم و مفاسد در امور گوناگون را به گردن هم نندازیم چراکه همه مسئول و موظف هستند.

وی اظهار کرد: باید براساس دستورات دین مبین اسلام عمل کنیم چراکه این مسیر خوبی‌ها، بدی‌ها و راه حق را نشان می‌دهد.

انتهی پیام/7727
ارسال نظرات