یادواره شهدای روستای بدشت شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای روستای بدشت به همت پایگاه بسیج حوزه مقاومت روستایی نجف اشرف و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد.
در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار شهرستان و بخشداران مرکزی و بسطام و برخی مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات حضور داشتند، سردار حسن رحیمی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در سخنانی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در سطح منطقه اظهار کرد: امروز این ایثار و فداکاری و این پیروزی‌ها در منطقه به برکت خون شهدا و فرهنگ دفاع مقدس و برگرفته از مکتب شیرین عاشوراست.
وی افزود: شهدای مدافع حرم امروز برای نسل جوان ما حجتی هستند از شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که جا پای آن‌ها گذاشته و در مسیر فرهنگ دفاع مقدس و عاشورا حرکت کرده و جنگ نرم دشمن بی اثر بوده است.
رحیمی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب همچنان باقی و جاری و زنده باشد باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نماییم و بر عاشورا و کربلا اقتدا کنیم.
محمد عباسی راوی و پژوهشگر دفاع مقدس نیز در این یادواره به بیان خاطراتی از شهدای روستای بدشت پرداخت.
برگزاری مدیحه سرایی توسط ذاکران اهل بیت از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
در حاشیه این یادواره نیز به همت هیئت جنت بدشت نمایشگاه عاشورا تا انتظار بر پا شده بود.
لازم به ذکراست این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم به یاد شهدای روستای بدست همچون شهیدان ناصر احمدی و سیدحبیب حسینی نژاد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها